Hoi allemaal Ik kwam deze tegen en wou het jullie niet onthouden. Nooit bij stilgestaan dat het ook zo kon! The Vest Epiphany - YouTube
voor het eerst dat ik het op deze manier zie! Oh, als ik dat eerder had geweten had me dat heel wat poephoofden gescheeld Ga het vanavond gelijk eens uitproberen
dit doe ik al vanaf het begin zo. die splitjes op de schouders zijn er speciaal voor om hem naar beneden uit te kunnen trekken. ik dacht dat dit wel algemeen bekend was
Had ik het vanmorgen maar geweten... Ohnee, hij had een rompertje aan zonder drukknoopje, daar gaat het niet mee lukken.
Openbaring! Dacht ook dat rompertjes zo waren om hem makkelijker over het hoofd te krijgen. Hier trouwens nooit problemen gehad. Rolde het rompertje altijd naar binnen op (en dan omhoog). Nooit een poephoofd meegemaakt.
Haha, omdat ik gewoon kan zien dat als haar schouders erdoor konden, ook de rest van het lijfje erdoor kan?
Met rompertjes met splitjes doe ik het ook zo... Dat had onze kraamhulp verteld geloof ik.. Ik heb het niet zelf bedacht in elk geval. Maar ik heb ook slanke rompertjes met een drukkertje op 1 schouder en dan past het niet.
Heb het ook nooi geweten, ook nooit in me op gekomen om het eens te proberen. Toevallig gister voor het eerst gedaan en gaat veel makkelijker indd. Lopen we ook geen risico dat er poep resten in haar haar gaan zitten.