lang bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door race, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. race

race Lid

10 jun 2009
    28
    0
    0
    groningen
    hey dames,

Sinds kort zijn mijn vriend en ik gestopt met de pil. Ik ben al een stuk of 3 keer ongesteld geweest. De laatste keer dat ik dacht ongesteld te worden begon op 9 juli. Maar dit lijkt niet een echte ongesteldheid.. weinig bloed (eigenlijk alleen als ik naar de wc ga) en het vervelende... dit bloedverlies heb ik dus al sinds 9 juli en is nog niet weer opgehouden.

Ik ben al bij de huisarts geweest en hij zegt dat dit bij het ontpillen hoort.

Heeft iemand anders dit ook, of misschien meegemaakt?
    Heeft iemand tips/advies?

2. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Dat zal ook inderdaad het ontpillen zijn zoals je arts heeft gezegd. Misschien het etos zwangerworden pillen gaan slikken om je cyclus regelmatig te krijgen?
    maar ik weet niet precies wat die pillen inhouden, maar het is maar een tip.

3. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben laatst ook een keer bijna 2 en halve week ongesteld geweest. Ook steeds een klein beetje roze/rood. Toen ineens anderhalve week niks en vervolgens weer een nieuwe ongesteldheid. Pfffffffff, heel frustrerend. Maar ik had een maand daarvoor een vroege miskraam gehad en dacht het daar wel mee te maken zou hebben, maar ontpillen zou het ook nog heel goed geweest kunnen zijn.

Je hebt inderdaad wel pillen om je cyclus weer een beetje op orde te krijgen, maar of die echt werken? Geen idee.

Zei de huisarts nog iets over hoe lang dat kon duren dan? Ik hoop voor je dat het snel over is.

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Deze zijn niet aan te raden.. Ze maken je cyclus super lang en schopt hem door de war !!
    Denk dat het idd bij ontpillen hoort, en af moet wachten..
    Succes meid !

5. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    O ja? Ik dacht dat hij daardoor zelfs korter werd. Maar zoals ik al zei: heb er geen ervaring mee en weet er eigenlijk niks over. Was daarom maar echt een tipje.

6. race

race Lid

10 jun 2009
    28
    0
    0
    groningen

Heb jij nu wel een normale cyclus Emjee?
    2 jaar geleden ben ik 1 maand gestopt met de pil en bleek toen zwanger wat is uitgelopen op miskraam na 7 week. Na de miskraam weer met de pil gestart en nu dus definitief gestopt. Daar kan dit nu toch niets meer mee te maken hebben?

7. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, lijkt me niet dat het daar nog mee te maken heeft bij jou. Twee jaar is wel heel lang geleden. Je lichaam moet waarschijnlijk gewoon weer op gang komen. Waarom ben je destijds weer begonnen met de pil eigenlijk?

Ooh ja, mijn laatste ongesteldheid kwam precies 4 weken na het begin van die hele lange ongesteldheid. En die verliep vrij normaal, dus ik denk/hoop dat ik nu weer op de regel ben, maar je weet het nooit....

8. race

race Lid

10 jun 2009
    28
    0
    0
    groningen
    Ben nu dus nog steeds lichtjes ongesteld en heb steeds last van mn buik. Ben dus al bijna 4 weken ongesteld:(
    Wordt inmiddels wel een beetje ongerust. Hoop de hele tijd dat het over is maar het houdt maar niet op.....

Deel Deze Pagina