He even jullie advies en meningen Mijn dochter krijgt 5 flessen op een dag waarvan 4 van 150/5 en 1 van ze 180/6 De eerste meestal om 4/5 en de laatste om 18/19 Nu was ze echter vandaag om 6:30 wakker voor de eerste en ze heeft een fles van 180/6 helemaal leeg gedronken. Nu was ik van plan om het vandaag met 4 flessen te proberen maar dat gaat het niet worden aangezien ze nu niet wil slapen nadat we bij de dokter zijn geweest en ze 5 min in de wagen heeft geslapen. Ze krijgt tussendoor ook al wat fruit. Ik doe het nu maar zo 6:30 eerste fles 9:15 klein flesje tussendoor en daarna snel op bed denk ik dan bij wakker worden fruit en dan rond 12:00 weer de fles afhankelijk van het wanneer wakker worden Wat zouden jullie doen?
Ik zou niet zo veel denken en een fles geven wanneer mijn kind erom vraagt Hoe oud is je kind? Als je een ander soort schema wilt invoeren, zou ik dat doen op een dag zonder doktersbezoek. Dan kun je zien wanneer er geslapen en gegeten wordt. Een kind kan dat zelf meestal goed aangeven.
Niet teveel nadenken. Ons schema ligt soms ook overhoop, en dan kijk ik gewoon wanneer ze honger heeft. Normaal zit ze nog op 4 (of eigenlijk 3,5 fles, de avondfles zijn we langzaam aan het afbouwen), maar soms ligt het schema zo dat ze op 3 flessen zit. Het zij zo ... ik moet zeggen dat ik er in het begin ook wat schrik over had, maar zolang zij gewoon doorslaapt, niet om voeding komt ... dan is het vast wel goed Van die ene dag een fles minder gebeurd er niets ... overigens in dit schema krijgt ze wel fruit, een halve tot hele boterham en een groentehap.
Dank voor de tips Ben niet aan het stressen hoor, beetje jammer dat, dat zo wordt gezien Wou gewoon even wat advies. Ze heeft net nog even 60 cc gedronken en ligt nu weer op bed en het lijkt erop dat ze nu wel gaat slapen. Dan kan ik de rest van de dag haar gewoon weer volgen Zoals ik dat altijd doe zonder stress
Was niet echt van plan om een ander soort schema in te voeren, het komt wel eens vaker voor dat ze maar 4 flessen krijgt en soms krijgt ze er 6 Het was meer omdat ze niet meer wou slapen dat ik wat aan het twijfelen was. De draagdoek kan toch in de kast blijven want mevrouw is stil, hebben de paar slokjes melk toch geholpen om in slaap te komen. En nu weer lekker go whit the flow
? Gewoon geven. het is veel te lang tot 12 uur om 9:15 alleen een klein flesje te geven. Gewoon geven en zolang je niet over de 30 schepjes komt is het prima.
Als het hier niet helemaal uitkomt geef ik meestal van tevoren de fles. Vaak laat ze er daarna weer wat langer tussen. Niet druk om maken