Mammae voedingsbeha klacht / dit mag toch niet!!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door smartie1980, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Hier de link met mijn klacht.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/277065-klacht-mammae-voedingsbh.html

Nu is het zo afgehandeld:

Hier even pisnijdig. Destijds bij mammae de klacht aangegeven. 3 bh's, en alle 3 springen de haakjes steeds open.
    (inmiddels geef ik geen bv meer).
    Ze vinden dat ik alleen de eerste 2 weken die klacht mocht aangeven, terwijl het juist erger werd met dragen.
    De bh's waren duur: 80 euro. Ok, toegegeven, een via mp gekocht voor 50,- euro wel nieuw met kaartjes eraan.
    Eerst wilden ze er niks aan doen. Toen was het voorstel: 2 nieuwe toesturen (voor die uit de winkel) en mijn 3 repareren, en die zou ik ook terugkrijgen. Dat vond ik netjes opgelost. Ik moest dan wel 13 euro verzendkosten betalen (vanuit belgie).
    Ik vroeg nog wel of ik niet geld terug kon krijgen. Toen was het antwoord nee en wilde ze het afsluiten! Ik zei al 'nee, want mijn 3 bh;s liggen nog bij jullie' dus voorstel is akkoord.
    Nu kreeg ik vandaag 2 nieuwe bh's, maar niet de 3 gerepareerde.
    Ik gebeld. Bleek haar collega het verkeerd te hebben begrepen en heeft ze weggegooid. Nu willen ze er niks meer aan doen. Ze hebben nl 2 nieuwe gestuurd en vinden dat meer service dan terecht was! Ik stuur er 3 op en krijg er 2 terug!!! Dat kan toch niet! Het zijn MIJN eigendommen en zij gooien ze weg

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfffffff wat een Slechte service zeg!! bah bah!!

3. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt belachelijk! Ik zou het er niet bij laten zitten hoor, je hebt sowieso nog recht op een derde BH lijkt me.

4. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ik heb deze bh getest voor "Baby Product van het Jaar" en had geen vanzelf los gaande haakjes (heb hem maar kort gebruikt) maar wel dat ze allebei los gingen als ik er eentje los wilde hebben.
    Ik heb een revieuw gezet op de site van Baby Product van het Jaar (.nl), wellicht wil jij je ei daar ook kwijt? Niet zozeer misschien over de service maar over de kwaliteit van de haakjes dan weten mensen wat ze kopen (of niet kopen ;))

Voor je klacht zeg ik, aanhouden! Als je vind dat je in je recht staat, fight for it ;)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar heb je wel de goede maat BH dan, als ze steeds openspringen?
    Vind het niet zo'n handige manier van een klacht afhandelen trouwens, van mammae dus he? ;)

6. smartie1980

Ja, ik heb een grote maat 85e, dus moet een kwaliteit bh. Heb de medewerker mee laten kijken, en ook fotos gemaakt en naar mammae gestuurd. Het is echt de juiste maat.

Rianne, ik ga zeker op de site kijken!

En desnoods doe ik aangifte van diefstal. Kom nou, zij hebben hem toch zeker weggegooid. Zij zijn daar verantwoordelijk voor.

7. smartie1980

Heb mail gekregen dat ze de bh's nu in een keer alsnog gevonden hebben. Dus worden opgestuurd.
    Die ene willen ze dus niet vervangen

Deel Deze Pagina