hallo dames.. ik ben vandaag 5 + 4 weken zwanger.. afgelopen maandag beetje bruine afscheiding gehad en dindsdag helder rood..(niet echt veel, half maandverbandje) de dagen daarna minimaal bruinverlies tot nu toe.. gister naar de verloskundige geweest deze kon geen vruchtzakje vinden wel een hematoom die het bloeden verklaarde.. baarmoederslijmvlies was goed en leek op een zwangerschap.. het vreemde was alleen dat de verloskundige zei dat bij 5 weken wel een vruchtzak zichtbaar had moeten zijn.. nu lees ik op internet dat heel veel vrouwen met 5 weken nog niks zien en daarna wel pff was niet echt geruststellend kun je wel begrijpen.. moet ik nu uitgaan van een miskraam of is er nog hoop? ik moet donderdag weer komen om te kijken de verloskundige was niet erg duidelijk in wat ik verwachten kan. iemand ervaringen hier mee?? Liefs een onzekere vrouw
Ik heb heb maandag echo gehad , 5w0d ivm licht bloedverlies, duidelijk een vruchtzaknte zien met dooierzakje en klein wit puntje bij mij zei ze dat je al lichte bloeding kan krijgen als jr niest hoest drukt op de toilet, en zelfs als je stofzuigt, omdat je baatmoeder goed door bloed is en er druk op je baarnoeder want komt kan er al een vaatje knappen.
Hier met 4wk al een vruchtzakje! Uiteindelijk werd dit ook niet meer en werd uiteindelijk een mk. Velend voor je meid,wanneer heb je weer een echo?
Ik dacht dat je met 5+4 in ieder geval een zwangerschapsholte (zwarte vlek) kunt zien en waarschijnlijk ook een vruchtzakje. En soms gebeurt het dat je niets ziet en een week later opeens wel... Geen touw op te trekken dus. Wat voor nu wel positief is, is dat je bloedverlies van de hematoma komt en niet van de zwangerschap. Mocht je straks nog steeds geen vruchtzakje zien, vraag of ze even je eileiders controleren, gewoon voor de zekerheid. Succes, ik hoop dat er "gewoon" een mooi vruchtzakje zit! Is gezien je onderschrift ook wel tijd
dinsdag ben ik weer naar de verloskundige geweest.. helaas omdat ik er veel buikpijn had.. het is helaas een miskraam geworden..