Lang getwijfeld maar ik doe het toch maar

Discussie in 'De lounge' gestart door Opening, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Zij weet dat jij ook op die forums komt en gaat dan negatief over jou praten... dat vind ik echt puber gedrag! Ik weet niet wat ze verder zegt, maar ik zou haar er zeker op aanspreken.
    Hoe onaardig ik iemand ook vind, hoe oneens ik het ook met iemand bent.. ik zou nooit zo kinderachtig doen:$ grow up!!

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hahaha

3. Opening

Opening Niet meer actief

Idd er boven staan moet ik ook doen. Deze mensen komen zichzelf vast nog tegen en wat dat betreft geloof ik ook echt in karma!;)

Bedankt deze kan op slot!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja zeggen, zo gaat het toch ook makkelijker dan irl? gewoon typen want als ik het zo lees trek je het je anders veelste veel aan. als je het weet lucht het vast op

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jammer voor ze, zou me er niets van aantrekken.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik trek me meestal niks persoonlijk aan van dit forum. Maar heel soms wordt er wel eens iets gezegd dat op de gevoelige plek zit zeg maar... en au dat doet pijn.

Maar begrijp ik het nu goed dat iemand in een willekeurig topic dus niet in een discussie iets over jou zegt? (of dat denk je tenminste?)
    Dat zou ik echt wel per pb uitvechten.

7. Opening

Opening Niet meer actief

Ja dit klopt. Eerste keer toegegeven en nu een paar keer ook al gezien. De reden dat ik weet dat het over mij gaat is omdat er dingen in staan die ook zo letterlijk tegen mij gezegd zijn.

Deel Deze Pagina