Toch nog een kans...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LolaJames, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Ik snap mijn lijf niet meer.... Hellup!

Ik zit op dag 9 na mijn eisprong en heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik zou pas maandag ongesteld moeten worden, maar nu had ik vanmorgen ineens helder rood bloed. Niet veel, en net de tampon verwisseld en is het bruin en alweer bijna over. (sorry, misschien beetje onsmakelijk.....)

Nu had ik gisteren ook een klein temperatuurdipje. Zou dit alsnog van mijn innesteling kunnen zijn zet mijn menstruatie gewoon (veel) eerder door? Lijkt me wat laat voor de innesteling.

Misschien dat iemand dit ook mee heeft gemaakt???

2. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Het kan allebei!
    Het innestellen is tussen de 6 en 10 dagen na de eisprong gemiddeld..dus het kan een innestelingsbloeding zijn.
    Het kan ook een vroege menstruatie zijn, de luteale fase, (tussen eisprong en menstruatie) kan ook korter zijn dan 14dg erna of later.
    Nog een paar daagjes (2 ofzo) wachten en dan testen?

3. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Dank je wel 1e wondertje! Toch jammer dat je lijf niet gewoon wat duidelijkere signalen afgeeft :) Een groot neon-licht met "je bent zwanger" ofzo!

Goed, geduld dus nog even. Niet een van mijn sterkste kanten, haha. Wilde al zaterdag de Early test doen van Kruidvat. (de hele week al wat vreemde klachten die mij deden vermoeden dat ik zwanger was) Mocht de ongesteldheid niet doorzetten ga ik zaterdag testen.

4. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Toen ik zwanger bleek had ik ook tussendoor een beetje bloedverlies. En op mijn NOD weer. Dacht dus ook dat ik gewoon ongesteld geworden was.

Maar zomaar tussendoor wat bloedverlies heb ik wel vaker gehad. Ook als ik niet zwanger was. Had ook niets met anticonceptie te maken. Spannend joh....hoop dat het raak is!

5. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Ik hoop het ook!! Heb ook erg veel moeite om niet nu al te testen. Maar dat heeft echt totaal geen zin ;)

Heb verder niet de klachten die ik normaal heb als ik ongesteld ben, behalve pijn in mijn onderrug. Maar als je graag zwanger wil worden ben je je ineens wel heel erg bewust van je lijf!

Ik ga er maar van uit dat mijn ongesteldheid doorzet, dan is de teleurstelling ook niet zo groot. Al hoop ik natuurlijk op RAAK!

Deel Deze Pagina