lang haar bij jongetjes..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door YenD, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik heb een zoontje van 7 maanden oud.
    Hij heeft al lekker veel haar op zn hoofdje staan en dit wil ik graag lang laten groeien.
    Maar ik wil niet dat mensen denken dat het een meisje is...
    Hij heeft natuurlijk altijd stoere jongenskleding aan, maar toch..

Dus even tips graag wat ik met zijn haar kan doen om het niet te meisjes achtig te maken, en foto's natuurlijk!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb het gewoon laten groeien en nu is er al een aardige bos met haar.die nu de lengte in gaat

3. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa leuk!!!

4. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Wij hebben dat "probleem" ook, willen ook Mischa's haartjes lang maar omdat hij zo'n smal en fijn gezichtje heeft en heel blond is denken mensen ook dat hij een meisje is... Een beetje gel doet wonderen, beetje een kuifje er van maken, en bij zijn oortjes een beetje naar achteren smeren zodat het een beetje stoer er uitziet?

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Hier ook een met lang haar en hij heeft al een beetje een meisjeskoppie, dus ja hij wordt vaak aangezien voor een meid. Who cares? Kind is ook gek op poppen en loopt het liefst de hele dag met zijn babypop rond.

6. tulip

tulip Niet meer actief

mijn tip is, zorg dat het er iig verzorgd uit ziet, dus niet zo'n bos los langs zn hoofd. Dan vind het echt wel wat hebben bij stoere jongens.;) Enne... geen matje ofzo, of een staartje. Ieeuuw!!

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook een jongen met langer haar... Zooo schattig!! Zal je straks een foto showen

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    bedankt voor de reacties zo snel, idd gel er in doen is wel slim, en matje of staartje ieww nee!!
    gewoon lekker stoer lang haar, mn oudste wilt het niet, die heeft al van kleins af een hanekam..
    maar de jongste heeft er echt zo'n lekker koppie voor..

maar graag foto's ja!!

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    #9 Minyaweth, 21 nov 2010
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
    Ik vind jongens met lang haar ook uber-stoer. We hebben het bij Vigo een een aantal keer geprobeerd, maar hij heeft het haar er niet voor. Nu heeft Vigo een lekkere hanekam...
    Milan daarintegen heeft wel nu al heeeeeel veel en dik haar (komt al op zijn schoudertjes en hij is 5 maand) en bij hem gaan we ook weer een poging wagen om het lang te laten groeien.
    Ben benieuwd naar fotootjes van andere kiddies :D

Dit is Milan nu. Wij laten het ook lekker groeien :D
    Bekijk bijlage 109505

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik ben gek op lang haar bij jongetjes!

Ben trouwens ook gek op lang haar bij meisjes maar kan het er niet aanplakken:p

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
  12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Aah hoe schattig!
    En echt een stoer jongenskoppie!

13. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Yeaahhh!!! Leuk!
    Ik wilde vandaag zelf zo'n onderwerp starten! Dus thanks! :D

Levi heeft altijd wel (veel) haar gehad, maar sinds een maand of 2 wordt het ook langer.
    Valt nu over z'n oren heen, enzo.. Eigenlijk zou je dat nu gaan knippen, maar vindt een langer model wel leuk!

Dus hoop hier wat leuke ideeën op te doen!

14. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha daar heb ik nog geen last van
    bij bijna 8 maand staat er nog geen pijl haar op zijn hoofdje

15. vive2

vive2 Fanatiek lid

Hier twee stuks met lang haar. Er is nu net een eindje vanaf; het hangt nu in de nekjes. Hartstikke leuk hoor. Mijn jongste zoon werd ook wel eens aangezien voor meisje (met jongenskleertjes aan, zucht) maar dat was meestal door 70-plussers, dus daar maakte ik nooit zo'n probleem van... Die hebben meestal korter haar dan hij, whaha

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het verschrikkelijk. Ik hou van lekkere korte koppies.
    Vind het er al snel onverzorgd en slonzig uit zien.

17. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ik wil het ook lang laten groeien bij me zoontje, maar het kriebelt enorm om het toch weer lekker kort te knippen! vooral die tussenfase van'het lang laten groeien'vindt ik zoo irritant en onverzorgd eruit zien.

maar ja tis kiezen of delen...

18. Tink

Tink Niet meer actief

Ach ja, die zien zelfs meisjes in het roze en met speldjes in nog voor jongetjes aan dus daar zou ik me niks van aantrekken :D :D

19. Tink

Tink Niet meer actief

En verder vind ik lang haar bij jongetjes wel leuk, maar er moet wel een goed model in zitten. Even langs de kapper zou ik zeggen ;). Die weten meestal ook wel iets te verzinnen op die lelijke tussenfase tussen kort en lang.

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmmmm nee ik ben er geen fan van eerlijk gezegd. maar zie toch wel leuke koppies hier voorbij komen zeg! zoooo schattig

Deel Deze Pagina