Ik heb een zoontje van 7 maanden oud. Hij heeft al lekker veel haar op zn hoofdje staan en dit wil ik graag lang laten groeien. Maar ik wil niet dat mensen denken dat het een meisje is... Hij heeft natuurlijk altijd stoere jongenskleding aan, maar toch.. Dus even tips graag wat ik met zijn haar kan doen om het niet te meisjes achtig te maken, en foto's natuurlijk!
Wij hebben dat "probleem" ook, willen ook Mischa's haartjes lang maar omdat hij zo'n smal en fijn gezichtje heeft en heel blond is denken mensen ook dat hij een meisje is... Een beetje gel doet wonderen, beetje een kuifje er van maken, en bij zijn oortjes een beetje naar achteren smeren zodat het een beetje stoer er uitziet?
Hier ook een met lang haar en hij heeft al een beetje een meisjeskoppie, dus ja hij wordt vaak aangezien voor een meid. Who cares? Kind is ook gek op poppen en loopt het liefst de hele dag met zijn babypop rond.
mijn tip is, zorg dat het er iig verzorgd uit ziet, dus niet zo'n bos los langs zn hoofd. Dan vind het echt wel wat hebben bij stoere jongens. Enne... geen matje ofzo, of een staartje. Ieeuuw!!
bedankt voor de reacties zo snel, idd gel er in doen is wel slim, en matje of staartje ieww nee!! gewoon lekker stoer lang haar, mn oudste wilt het niet, die heeft al van kleins af een hanekam.. maar de jongste heeft er echt zo'n lekker koppie voor.. maar graag foto's ja!!
Ik vind jongens met lang haar ook uber-stoer. We hebben het bij Vigo een een aantal keer geprobeerd, maar hij heeft het haar er niet voor. Nu heeft Vigo een lekkere hanekam... Milan daarintegen heeft wel nu al heeeeeel veel en dik haar (komt al op zijn schoudertjes en hij is 5 maand) en bij hem gaan we ook weer een poging wagen om het lang te laten groeien. Ben benieuwd naar fotootjes van andere kiddies Dit is Milan nu. Wij laten het ook lekker groeien Bekijk bijlage 109505
Ik ben gek op lang haar bij jongetjes! Ben trouwens ook gek op lang haar bij meisjes maar kan het er niet aanplakken
Yeaahhh!!! Leuk! Ik wilde vandaag zelf zo'n onderwerp starten! Dus thanks! Levi heeft altijd wel (veel) haar gehad, maar sinds een maand of 2 wordt het ook langer. Valt nu over z'n oren heen, enzo.. Eigenlijk zou je dat nu gaan knippen, maar vindt een langer model wel leuk! Dus hoop hier wat leuke ideeën op te doen!
Hier twee stuks met lang haar. Er is nu net een eindje vanaf; het hangt nu in de nekjes. Hartstikke leuk hoor. Mijn jongste zoon werd ook wel eens aangezien voor meisje (met jongenskleertjes aan, zucht) maar dat was meestal door 70-plussers, dus daar maakte ik nooit zo'n probleem van... Die hebben meestal korter haar dan hij, whaha
Ik vind het verschrikkelijk. Ik hou van lekkere korte koppies. Vind het er al snel onverzorgd en slonzig uit zien.
ik wil het ook lang laten groeien bij me zoontje, maar het kriebelt enorm om het toch weer lekker kort te knippen! vooral die tussenfase van'het lang laten groeien'vindt ik zoo irritant en onverzorgd eruit zien. maar ja tis kiezen of delen...
Ach ja, die zien zelfs meisjes in het roze en met speldjes in nog voor jongetjes aan dus daar zou ik me niks van aantrekken
En verder vind ik lang haar bij jongetjes wel leuk, maar er moet wel een goed model in zitten. Even langs de kapper zou ik zeggen . Die weten meestal ook wel iets te verzinnen op die lelijke tussenfase tussen kort en lang.
hmmmm nee ik ben er geen fan van eerlijk gezegd. maar zie toch wel leuke koppies hier voorbij komen zeg! zoooo schattig