WHoehoooo, ik heb een IEEEUW en een slonzig kind Wat leuk Hier dus wel een staartje nu het lang genoeg is.
Milan's haar gaat straks ook in een staart hoor als het lang genoeg is Ik heb helemaal een beeld van hoe dat dan straks staat, en ik vind het zoooooo uber schattig en stoer. Zal er even een fotootje bijzoeken.... Bekijk bijlage 109634
Kiek dan hoe poepig.... Bekijk bijlage 109635 http://nd01.jxs.cz/964/416/cd0841c752_19824400_u.jpg <-- nog zo'n leuke... Heb er al helemaal zin in hahahahaha
hmm nee, staart is ook niet echt mijn ding.. maar idd, je moet het haar zoiezo verzorgen! of het nou lang of kort is...
Hi, Mijn zoontje is inmiddels 3 en hij heeft echt van dat rechte stijle haar. Dan is wat langer haar vindt ik veel leuker. Hij heeft een beetje een midden lengte, als het langer wordt dan maak ik een afspraak bij de kapper want dan lijkt zijn haar al snel vettig. Neee stekels, kuifjes enzo dat zou hem niet zo staan denk ik (bovendien als ik er al gel in doe dan is dat binnen 1 seconde er weer uit, zo'n stijl haar heeft ie!
Minyaweth Dat is echt lang haar. Nee, een staartje, daar hou ik ook niet zo van. Of nou ja.. Sommige (volwassen en kinderen) staat het wel heel goed. Bij jouw zoontje ook. Bella Wat een leuk koppie heeft 'ie! En het haar staat 'em goed. Leuk om wat fotootjes te zien! Nog meer??
laatst was ik op de creche en daar had een jongetje van een jaar of 2 een soort bloempot kapsel, stond m wel leuk. dag later kwam ik weer, had ie stoere stekels, stond m veel toffer!
Ik heb hier ook een jochie met aardig wat haar op zijn koppie.. ik ben al 4x met hem bij de kapper geweest om het echt helemaal te milimeteren maar t blijft groeien!! t is zo'n vreemd kapsel, weet niet wat ik ermee kan doen. Elke keer naar de kapper helpt ook niet echt, want binnen 2weken zit t weer op ... beetje jammer. hier wel een fotootje met gel erin. Hij kijkt alleen een beetje raar daar issie erg goed in.
Leuke kapsel bij die jongens zeg!!! Mijn zoontje had al echt een ''soort'' lang haar toen hij geboren werd,maar nu best kort omdat jij best wel krulletjes heeft en ik er dus niks mee kan..... Hier was hij 2 dagen oud En dan zie je hier nog niet de achterkant....
ooh krullen! zucht.... had gehoopt tenminste 1 krullend kind te krijgen hahaha! dat is helemaal zo geweldig mooi met lang haar...
Hi, Mijn zoon van 4 jaar heeft ook al vanaf het begin lang haar gehad. En ja, hij wordt wel eens voor meisje aangezien. Ook al heeft ie toch duidelijk stoere mannekleren aan. Het is nu eenmaal een feit dat de meeste jongetjes kort(er) haar hebben. Als het gebeurd zegt hij nu "jongens met lang haar zijn COOL!" en hij zit er totaal niet mee. Trouwens hij heeft geen staart, dat vind ik net iets too much.. Gewoon laten groeien dus zou ik zeggen... Liefs Juliette
Lol, inderdaad, dat proberen wij dus ook te bereiken Zn zoontje Gabriel is ook zooo schattig, echt een mini Angelo
Onze oudste heeft ook wat langer haar, ik vind het echt zo gaaf! Ik doe er altijd gelwax in, zodat het een beetje rommelig wordt. Ik heb nu even geen foto voor handen. Een staart vind ik echt te ver gaan... bah, zo'n vieze Johnny de Mol staart komt er hier niet in, haha.