Wauw! Wat een mooie jongens allemaal!! "Oehh uggs" betekende: jaa leuk! Mijn oudste zoon wilt een rockabilly kuif, bij de jongste laat ik het lang groeien. Vind de reacties op mijn topic super! Thnx!!!
Hier jayro vóór en na het knippen ong. 2 maanden geleden. Bij de 2e foto regende het wel, dus is het nat. Ondertussen is het weer bijna zoals foto 1 en eerlijk gezegd ben ik daar wel blij mee, vind langer haar toch wat aparter. Maar niet té lang, zoals die 1e foto en dan alleen de pony nog iets bijgeknipt vind ik het leukst bij hem. Dan evengoed wat gel, zodat het lekker rommelig zit.. ja helemaal leuk
Zoonlief: bijna 7 maand: Niet heel erg duidelijk, maar hij heeft ook van die lange plukken. Wil het er ook nog niet af doen, we kijken wel waar het heen gaat
ja ik vind het stoer bij jongens en zeker al ze krullen hebben zoals de mijne soms denk ik knip het eraf maar vind het zo zonde van zijn mooie krullen. en heeft mijn zoontje ook grote oren dus met dat lange haar zie je dat niet zo gauw. en van zijn vader mag het er al helemaal niet van af. gr jojo
lang haar bij jongetjes is top! wij gaan daar ook voor!! enne, met kleertjes en stoere look ziet hij er dan echt niet uit als een meid hoor! ik was als dreumes trouwens net een jochie want ik had korte haartjes en stoere jaren 70 kleertjes...hahaha! niks mis mee!