Hahahaha, en dan ook zo'n outfit voor je partner Vind met lang haar dat je wel moet oppassen voor het museum/lyceum effect. Van achter net een jonge meid en van voren opeens een 'oud' gezicht. Maar dit hangt ook van kleding ed. af. Als het maar mooi geknipt is en schoon kan het toch best? Van dat slome heel lange haar helemaal op een lengte waar geen model in zit vind ik persoonlijk wel een beetje voor jonge meiden die nog niet goed weten wat ze staat....maar das mijn bescheiden mening
Wat ik ook erg mooi vind, bij dames op leeftijd (50 +) is een goed verzorgde halflange bob. Tijdloos! Ik ken veel dames die hun haar kort hebben geknipt na de bevalling, verschrikkelijk. Hans Teeuwen kan dat heel mooi verwoorden ....
Hahaha, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. ( al mag hij het zelf wel eens wassen haha) Ik snap dat ook niet hoor, waarom dat haar er af moet zodra er kindjes geboren worden. Net of een mama met lang haar not done is ofzo...
Als ik voor me zelf mag spreken. Korter haar is soms wel makkelijker met een kleintje kunnen ze er minder in hangen want meestal is het wel favo van die ukkies om in mama.s haar te hangen. Hier dan.
vooral als je zo`n ukkie in de draagdoek of meitai hebt op je rug of buik was mijn reden om een stuk korter te gaan nu ga ik het weer laten groeien ... Ik doe wat ik wil en niet wat anderen ervan vinden behalve me vriend... Hij vind lang en blond mooi dus ja dat doen we dan maar een keer dan he
haha hier ook een harentrekker gehad, (en hij trok zo hard dat ik bang was dat hij hele plukken eruit zou trekken) maar dat was voor mij zeker geen reden om het kort te laten knippen.
hebben jullie ook dat programma gezien met Philemon? over het "makkelijke kapsel" ? serieus!!!! geen vrouw is te jong voor kort haar!!!! wapperen met je lange manen! als het goed verzorgd is, en geen dode punten ed, lekker lang laten!!!! ik laat er zelfs extensions voor in mijn haar zetten want mijn eigen haar komt niet verder dan mijn schouders! niet afknippen! eeuwig zonde! je bent een vrouw....show it!
Ik kreeg vanaf het moment dat ze wisten dat ik zwanger was meteen commentaar "nou, dat wordt je haar kort knippen" terwijl m'n haar nog maar net onder m'n schouders valt. Ik laat het lekker groeien.
Zolang jij tevreden bent met hoe je haar zit/hoe lang het is, zou ik er toch zeker niks aan veranderen. Heb zelf een dochter van ruim 8 maanden en vind het echt onzin om het af te knippen 'omdat je kind er aan trekt' of wat dan ook. Je kan je kind ook leren met zijn/haar handen er vanaf te blijven. En al helemaal niet omdat een ander vind dat je er 'te oud' voor zou zijn. Doe wat jij wil, niet wat een ander vind dat je zou moeten doen.
als barbie mama kan zijn met extensions, dan kan ik dat met natuurlijk haar ook wel! Ik zie er niet uit met kort haar!
Hoezo te oud??? Moeten we allemaal boven ons 35e het haar kort knippen met gekleurde plukjes erin? neetoch. Ik zal het voorlopig echt niet afknippen (al ben ik "pas" 26). Zolang je het goed laat knippen en goed verzorgd, is het toch juist hartstikke mooi?? Afknippen voor een goed doel is een ander verhaal, maar niet omdat anderen het zeggen.