Ik had altijd m'n haren wat korter, een bobje. Ik heb ze laten groeien, en ze zijn nu wat langer. Kan mooie vlechten maken en een knotje.... maar verder als dat kom ik ook niet echt. Dus, iemand leuke tips?
Ik heb ook lang haar.. Toen ik het saai vond heb ik een pony laten knippen.. Tot op de dag van vandaag nog geen spijt gehad Maar ik heb het bijna altijd los dus aan mij heb je niks
ik volg mee heb zelf heel lang haar & weet er echt geen raadt meer mee doe ie namelijk ook alltijd in een dot' want als ik ze moet opsteken dan krijg ik dus teveel last van mijn nek & armen Hier een foto van mijn haren Bij gevoegd
Ik vind een knot met een donut erg leuk How to: hair donut - Hair - Styletoday.nl > Hippe kapsels, kapsels, haarstijlen, welk kapsel staat mij? - Hair - Styletoday
Ik lees ook even mee Vriendlief heeft het liefst dat ik het altijd los heb en dat heb ik meestal ook. Maar meestal heb ik altijd wel een elastiek bij de hand en als ik ergens mee bezig ben, flans ik er snel een knot of vlecht in. Als ik wel iets in mijn haar doe, kom ik niet verder als een hoge of lage paardenstaart of een halve staart. Ik ben nu op een punt gekomen dat mijn haar op m'n kont begint te hangen en ik heb ook nog eens een hele dikke bos met een slag erin (ik heb overigens ook een pony en voor in laagjes dat scheelt alweer een dikke bos aan de voorkant) Aan de ene kant geweldig, wil het echt niet afknippen maar aan de andere kant begin ik echt problemen te krijgen met het feit dat anderen (lees vriend en kids) steeds op mijn haar gaan zitten en ik zelf constant overal in vast hang
YouTube is ook een tipje. Als ik een feestelijk kapsel wil kijk ik vaak eerst daar op. Veel meiden die precies laten zien hoe het moet.
Ik lees mee! Ik heb ook lang haar met een mooie slag/krul er in. Verder dan los, ik een rommelige knot en stijlen kom ik helaas niet haha. Het hangt nu voorbij mijn bh bandje, en wil eigenlijk nog wel wat langer. Bij mij loopt het een beetje in een punt naar achter. Ik heb geen pony, maar het is wel korter dan achter.
mijn dochter heeft ook lang haar en wil er niet veel mee vaak maak ik halve invlechten en het kapsel van de foto is ook handig maar meestal minder feestelijk Ik pak dan 1 pluk die doe ik als een soort haarband strak langs haar haarlijn, dat doe ik aan allebei de kanten en zet deze plukken vast met 1 elastiek vast achter in de nek onder het andere haar. dan is het toch net een ander gezicht en je hebt het haar uit je gezicht. En ik vind de waterval vlecht ook mooi, die kun je van links naar rechts en weer terug doen.
Ik ben inmiddels vrij handig met het invlechten van mijn haar. Dit doe ik vrij slordig, vind het niet erg als er plukken uitvallen of het niet volledig symetrisch is. Het vlechtje dat dan los hangt vouw ik naar binnen en zet ik vast onder mijn kapsel. Ik krijg er de laatste tijd veel complimenten over. Daarnaast draag ik het los, maar daar voel ik me niet lekker bij, of gewoon in een staart.
Ik heb ook lang haar en vind het ook erg leuk om iets met mijn haar te doen. Ik heb op youtube.com veel filmpjes van Lilith Moon gebruikt... Die legt het erg fijn uit en doet het rustig voor. Je moet wel beetje engels kunnen... Succes
weet niet hoe lang je je haar heb heb zelf ook lang haar met krullen en steek ze vaak op maar dan niet heel strak lekker los met hier en daar wat plukjes eruit
Haai Smnee Ik heb ook lang haar, maar krijg vaak wel complimentjes over originele kapsels. Probeer lekker veel af te wisselen, een vetkuif met een haarbandje en een staart of knot (mijn favoriet), losse invlecht, kleine invlechten langs je oren naar achteren als een soort bandje om de rest van je losse haar bij elkaar te houden, mogelijkheden genoeg. Op youtube zijn indd ook een heleboel leuke kapsels te vinden!
Ik heb ook nooit inspiratie en mijn haar is tot over me billen. Super zwaar ook dus krullen zakken uit haha. Maar ga even naar youtube en typ: Long hair tutorials
En heel simpel! Op YouTube te vinden als "mermaidbraid" trouwens En ik ben enorm fan van princess piggies Princess Piggies En van deze site Do Simple and Cute Hairstyles - wikiHow