Ik zoek voor mijn dochter voor bij haar kerstjurkje een leuke glitter maillot of panty, maat 104/110 of 110/116. Ik zag bij de hema hele leuke zilverglitter panty's maar helaas alleen een stuk of 20 in maat 86/92 en de rest 134 ofzo.... Verder kon ik nergens echt veel glitter vinden. Iemand een goede tip? Liefst zilver glitters en anders roze.
Daar heb ik vandaag het jurkje gekocht maar zag alleen knalrode en zwarte glitterpanty's.... Zal zo eens online zoeken
Name it heeft ze meestal inderdaad. En normaal H&M en Hema, maar daar vond ik de keuze dit jaar ook erg beperkt (of ik ben te laat, dat kan ook ).
Heb er wel eentje meegenomen van de kruidvat, maar ik vind ze eigenlijk te donker. Ik wilde eigenlijk een zilverkleurige of roze glittermaillot onder haar donkerblauwe jurkje. Maar even verder zoeken nog...
Jaa vandaag bij een ander Hema filiaal toch nog een roze glitterpanty gescoord! Eigenlijk wilde ik een maat groter (110/116 ipv 98/104) maar hopelijk zit het wat ruim en anders knip ik de tenen los, scheelt weer 10 cm. Ook nog bij de H&M geweest maar daar kon ik echt geen glitter vinden. Jammer, in eigenlijk geen enkele winkel, die van de hema waren nog van de collectie van vorig jaar. Maar goed, nu twee kerstsetjes samengesteld en dochter heeft al eentje gekozen voor haar kerstfeest, het donkerblauwe jurkje met de roze glitterpanty