Hai, Ik was benieuwd welke hobby's jullie hebben. Dan heb ik het dus niet over wat je 'gewoon leuk vindt' maar wat echt een enorme hobby is. Zelf heb ik (jammer genoeg) geen echte hobby's dus ik was benieuwd naar de hobby's van anderen. :grin: Groetjes!
Foto's bewerken met paint shop pro, verder geen echte hobby! Ja Joris is toch echt mijn grootste hobby, maar dat is vast niet wat je bedoelt!
me kids zijn me aller grootse hobby daarna paintshop pro en nu ga ik aan een nieuwe hobby beginnen een echte poppehuis maken en helemaal bekleden
Kopen bij de kringloopwinkel of op markten ( tweede hands) Is echt een hobby, want ik doe het echt zo graag, het liefst zou ik het doen voor mijn werk, Ik vind ook altijd iets erg moois voor erg weinig geld. ( 50 cent tot 2 euro)
Musicals en pretparken bezoeken - Kaarten maken *3D en pergamano* - Fotografie - Zingen - Werken met kinderen - computeren - eigenlijk teveel hobbys
Ik fok rascavia's, waarmee ik naar show's ga, we hebben 2 honden waar ik veel mee loop, ik heb kippies, konijnen, en heel veel soorten vogels Dus de dieren zijn mijn hobby
Ik wandel en fiets graag met m'n zoon. Ik maak babymutjes en handdoeken met naam, als kraamcadeautjes.
vrijwilligerswerk (dierenasiel), forummen, lezen, mandala's tekenen en films kijken... maar vooral lekker bezig zijn met mijn zoontje!
XBOX 360, heb nog geen kids, dus kan ongegeneerd uren achter dat ding hangen Muziek luisteren, lezen, zelfverdediging, wandelen met de hond.