Lang in buien blijven hangen.. Hoe doorbreken jullie ze?

Discussie in 'De lounge' gestart door D83, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Met een beste vriendin afspreken en dan lekker koffie drinken of lunchen en uit eten gaan, met mijn kinderen knuffelen, stuk gaan wandelen of sporten, door onze prachtige photogenieke stad rondbanjeren en weer wat kiekjes schieten, winkelen en tenslotte mijzelf af en toe flink toespreken hoe goed we het hebben. Dit alles is zeer effectief, langer dan een half uurtje duren mijn buien nooit. ;):)

2. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Haken, als ik dan weer iets leuks heb gemaakt dan ben ik toch weer een beetje blij, verder ga ik vaak wandelen met de kindjes,of als het kan even lekker slapen, of als de kindjes slapen een film kijken die ik al heel lang wilde kijken, en tja...eten.... Niet zo goed aangezien ik een eetstoornis heb..

3. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Zo sjagerijnig doen dat ik gewoon im mezelf moet lachen.
    Iets lekkers te eten zoeken
    Even hard huilen
    Iets voor mezelf doen als dat ff kan
    Er even opuit

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik had een flinke financiële tegenvaller deze week. Waardoor al ons spaargeld bijna op raakt. Niet fijn als je net zwanger bent. Dus ik heb nu ook moeite om me er over heen te zetten, ik kan de hele dag wel huilen, ml daarentegen heeft zoiets tja het is maar geld komt wel goed. Pff dat werkt ook niet echt mee haha.
    Maar met kleine dingen ga ik gewoon wat anders doen en dan gaat t vanzelf over. Muziekje aan ofzo. Of even dvd kijken.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mij lukt het niet nauwelijks om uit zo'n bui te komen heb echt iiemand nodig die mij opbeurt (zoon, paard, man of wat dan ook)

6. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    In deze bui blijf ik graag hangen

Ik zit voor de tv sinterklaas intocht te kijken en te genieten van mijn kinderen

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.605
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zet me daar overheen.
    Je wordt er alleen maar neerslachtiger van als je jezelf zielig blijft vinden.Ik zoek afleiding.

8. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Dit

9. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Naar buiten even wandelen, of muziek aan en lekker mee bleren:D
    Of ik doe een maskertje op mn gezicht en ga daarna lekker douchen, lekker me de ogen dicht onder de douche en alleen het water voelen stromen en verder helemaal niks aan je hoofd, dan raak ik weer ontspannen en ben ik vaak alweer veel beter te genieten:p

Deel Deze Pagina