Met een beste vriendin afspreken en dan lekker koffie drinken of lunchen en uit eten gaan, met mijn kinderen knuffelen, stuk gaan wandelen of sporten, door onze prachtige photogenieke stad rondbanjeren en weer wat kiekjes schieten, winkelen en tenslotte mijzelf af en toe flink toespreken hoe goed we het hebben. Dit alles is zeer effectief, langer dan een half uurtje duren mijn buien nooit.
Haken, als ik dan weer iets leuks heb gemaakt dan ben ik toch weer een beetje blij, verder ga ik vaak wandelen met de kindjes,of als het kan even lekker slapen, of als de kindjes slapen een film kijken die ik al heel lang wilde kijken, en tja...eten.... Niet zo goed aangezien ik een eetstoornis heb..
Zo sjagerijnig doen dat ik gewoon im mezelf moet lachen. Iets lekkers te eten zoeken Even hard huilen Iets voor mezelf doen als dat ff kan Er even opuit
Ik had een flinke financiële tegenvaller deze week. Waardoor al ons spaargeld bijna op raakt. Niet fijn als je net zwanger bent. Dus ik heb nu ook moeite om me er over heen te zetten, ik kan de hele dag wel huilen, ml daarentegen heeft zoiets tja het is maar geld komt wel goed. Pff dat werkt ook niet echt mee haha. Maar met kleine dingen ga ik gewoon wat anders doen en dan gaat t vanzelf over. Muziekje aan ofzo. Of even dvd kijken.
Mij lukt het niet nauwelijks om uit zo'n bui te komen heb echt iiemand nodig die mij opbeurt (zoon, paard, man of wat dan ook)
In deze bui blijf ik graag hangen Ik zit voor de tv sinterklaas intocht te kijken en te genieten van mijn kinderen
Ik zet me daar overheen. Je wordt er alleen maar neerslachtiger van als je jezelf zielig blijft vinden.Ik zoek afleiding.
Naar buiten even wandelen, of muziek aan en lekker mee bleren Of ik doe een maskertje op mn gezicht en ga daarna lekker douchen, lekker me de ogen dicht onder de douche en alleen het water voelen stromen en verder helemaal niks aan je hoofd, dan raak ik weer ontspannen en ben ik vaak alweer veel beter te genieten