Evi heeft gisteren haar eerste echte 'val' gemaakt... Was echt zo zielig! Ik zag het gebeuren maar ik was net te laat. Dus haar eerste bult is een feit. Het hoort er natuurlijk allemaal bij en zal nog wel veeeel vaker gebeuren, maar die eerste keer is toch wel heel erg zielig. Ondanks dat ze eigenlijk niks heeft natuurlijk merkte ik nu wel dat je ze het liefste behoedt voor elk pijntje en elk iets waar ze verdrietig van (kunnen) worden! Maar ja, dat gaat natuurlijk niet...
Nou meid, je moet het maar zo zien, met je moedergevoel zit het wel goed! Hoe is het verder met je meisje? Veel last van de bult?
Ja, gisterenavond was het al een heel eind weggetrokken gelukkig Ik dacht wel zo van 'heeft ze eindelijk een tand, valt ze hem er bijna uit!' haha
Zou wel zonde zijn he? Ben benieuwd hoe vaak onze kindjes zich nog een bult, geschaafde knie of tand door de lip zullen vallen..
Waarschijnlijk nog heel vaak ben ik bang... Ik zei ook al tegen mijn vriend, Evi gaat natuurlijk steeds meer doen, dus des te meer risico dat ze zich zal bezeren. We letten natuurlijk goed op, maar ja, je kunt nooit alles voorkomen helaas. Hoeveel tandjes heet Tymen inmiddels?
Gijs heeft afgelopen week zijn eerste tand door de lip gehad, Ik schrok er meer van dan hij haha. En hij heeft nog maar 2 tandjes dus het is nog best knap.
Tymen heeft er volgens mij twee zitten, maar ze zijn nog niet door, hoor. Nou ja, meende dus een puntje te voelen, maar ik meen ook al 2 maanden dat het tandje eraan zat te komen...
Nick heeft 2 weken geleden op de huisartsenpost gezetten was zijn eerste echte valpartij hij had 1 hechting en 2 diepe schrammen op zijn wang, hij stond aan de badstandaart en het bad was er nog niet en hij heeft die 2 dwarsliggers waar het bad op ruste in zijn lipje en wang gehad owh wat voelde ik me slecht
O, erg he! Je voelt je dan zo schuldig...Alsof je niet goed hebt opgelet ofzo. Maar het is zo snel gebeurd!