Lang in maat 68?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Setteke, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dain heeft nu voornamelijk maat 62 en is bijna 4 maanden. Ik denk dat hij binnenkort ook al wel wat van maat 68 aankan (inderdaad van prenatal of hema), maar soms heeft ie ook nog shirtjes maat 56 aan (al worden die nu wel wat krap).

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wessel heeft al maat 68 aan.

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Lynn zit nu al 3,5 maand in maat 62. Ben nu zelf maar begonnen om maat 68 aan te trekken. Heb maat 62 wel gezien nu. Maar dit valt wel groot en mouwen moet ik nog omslaan. Broekjes maat 62 passen overigens nog heel goed.

Ik denk dat dit per kindje verschilt. De richtlijnen hiervoor zijn:
    maat 50, 0-1 maand
    maat 56, 1-2 maand
    maat 62, 2-4 maand
    maat 68, 4-6 maand

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij moeten zo wie zo van alle shirts en broekjes wat omslaan, teun heeft wat kortere armen en benen....maar hij draagt nu al een tijdje 68 en ook wel al het krappe van 74 anders past hij dat straks niet meer maar we hebben ook een pointer spijkerbroek en polo in maat 62 die draagt hij nu nog.......
    gewoon bekijken hoe het gaat en niet teveel kopen en als men je kleertje wil geven dan alvast een maat groter vragen hebben wij ook gedaan.....

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Leo groeit ook veel groter dan zijn labels in de kleding aangeven.
    Maat 68 heeft hij redelijk kort aangehad, ik denk van 3 tot 4/5 maand. En nu hij bijna een jaar is begin ik met 86.

Grappig, ik heb een truitje van Tommy Hilfiger en op dat label staat 1-1,5 jaar... haha, als hij straks 1 is, zal hij het vast voor het laatst aan hebben. Ook niet gek, mijn reusje is inmiddels 11,1 kg en 80 cm.

Groetjes van Kiki

PS ik heb wel gemerkt dat HEMA kleertjes na 1 x wassen wat minder ruim vallen. De kleertjes van C&A vallen juist weer wat ruimer.

6. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Jiri past met 4 maanden nu ook al in mt 68. De broeken eerder dan de shirtjes.
    Ben nu ook aan het twijfelen wanneer ik mt 74 moet gaan aanschaffen. Ook t-shirtjes met korte mouw. Je bent ook nog afhankelijk van wat het weer doet.
    Ik ga gewoon niet te ver vooruit kopen. Je weet niet wanneer het snel of langzaam gaat met de groei.

7. robentes

robentes Actief lid

25 okt 2006
    109
    0
    16
    Joris is nu 11 weken en hij heeft soms al shirtjes maat 74 aan... Maat 68 daar past zn bolle buik niet meer in! De broekjes maat 68 past hij nog prima, maar de shirts gaan echt niet meer.

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Gijs is nu 9,5 maand en hij heeft nog steeds sommige shirts maat 68 aan en hij heeft die sinds december dus idd best een lange tijd maar ik denk dat het verschilt per kind.

Je merkt vanzelf welke maat ze langer in zitten.

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven zat idd het langste in 68, maar ja wat is vandaag de dag lang...
    50 was hij idd zo uit, na 3 a 4 weekjes...

Deel Deze Pagina