Na hele 'vroege miskraam' weer ongesteld?

Discussie in 'Miskraam' gestart door renee85, 27 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    #1 renee85, 27 aug 2015
    Laatst bewerkt: 27 aug 2015
    Hi dames,
    Vorige maand testte ik positief op NOD en menstruatie bleef een week langer uit. Toen werd ik alsnog ongesteld of kreeg een bloeding. Het duurde bij elkaar ruim 1,5 week, veel langer dan gewone menstruatie. Wanneer zou ik nu weer ongesteld moeten worden. Gerekend vanaf mijn eerste dag laatste menstruatie, zou dat eergister moeten zijn geweest. Maar; niks. Duurt het dit keer langer? Iemand ervaringen? Dank jullie wel!

2. Angros

Angros Lid

16 aug 2015
    96
    0
    0
    Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Allereerst heel veel sterkte! Na een miskraam, hoe vroeg ook, moet je lichaam zich weer herstellen en kan het zijn dat je cyclus een beetje van slag is. Zelf geen ervaring na. Na mijn eerste miskraam met 5 a 6 weken, duurde de eerste cyclus 39 dagen, maar nu was mijn cyclus toch al redelijk lang en niet regelmatig. Nu ben ik na mijn tweede miskraam pas op dag 16, dus nog even afwachten wat mijn cyclus doet.

3. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Je cyclus gaat pas starten als je hcg uit je lichaam is/ heel laag is. Het vervelende is dat je dat in jouw geval niet echt weet.
    Bij mij bleef ik ivm een bbz onder controle en moest ik steeds bloedprikken, bij de laatste keer was hcg 2. En heb ik dat ook alsbegin van mijn cyclus genomen, en nu weer ongesteld dus valt nog redelijk in de marge als het was voordat ik zwanger werd.

Sterkte in elk geval!

4. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier helaas 3 miskramen en 1 overleden kindje bij 20 weken. Na al deze zwangerschappen kwam mijn cyclus 4 tot 5 weken na het eerste bloedverlies.

Deel Deze Pagina