morgen zit ik op dag 44. zou ik dan al kunnen testen?. mn cyclus is onregelmatig en maanden geleden hadk een flinke uitschieter van 66 denk menstr. maandje overgeslagen miss dat het deze maand weer zo is dus durf niet zo heel goed te testen. wat denken jullie morgen gwn een testje wagen of nog even wachten? zijn er trouwens dames die morgen ook gaan testen?
nou ja, laat maar zitten dan! krijg hier nooit meer reacties lijkt wel. maakt niet uit . hij mag sluiten net als me andere topicss. Liefs
heey lieve stellaa lees je berichtje net en wil je wel helpen maar heb er geen ervaring mee,maar wens je alsnog een positieve test toe meid. liefs nummer 4
Ik zou een testje wagen. Stel dat ie negatief is, is het natuurlijk wel een teleurstelling maar dan weet je wel dat je ongi er waarschijnlijk aan zal komen. Ik heb gister licht posi getest met kv 2 voor 5, was 5 dagen voor nod, vandaag clearblue test gedaan en zwanger 1-2. Helemaal blij nu
Tja.. het is ook een moeilijke vraag. Misschien daarom? Ik ga morgen zeker nog niet testen maar ik zou het denk ik wel doen, als ik zoals in jouw geval, al zolang moet wachten. Wat denk je zelf erover dan? heb je bv een idee of en wanneer je jouw ei hebt gehad?
Heb jezelf een idee of je al je ei hebt gehad? zou anders gewoon 1 keer pw een testje wagen. als je misschien goedkoopjes heb
ik heb ook getest maar helaas,,, (je zag echt niks alleen als ik de test schuinhield een vage weeerschijning maar zo vaag dat ik hem in het licht moest houden!!) dus neee,, maar ik moet eerlijk zeggen we vrijen niet vaak en weet ook niet wanneer me ei is (hou me er niet echt mee bezig) me dochter is pas 10 maanden dus heb geen haast!! hoop zo voor juh dat het postief is
mn eisprong voel k nooit eerlijk gezegd.. MAAR heb wel stuk of 3 a 4 x vruchtbaar slijm gehad en zere tepels heb ik ook meestal alsk ongi ben maar nu ben ik dusn ietongi. en sinds net..heeel toevallig al 4x een steek rechts gehad..niet pijnlijk maar echt zown bloeeeeeeep zown gevoel. ik ga morgen testen. sorrie datk zo aandringerig ben, vind t gewoon spannend enz. en als ie negatief is dan leg k me daarbij neer dan ga ik mezelf lekker verwennen zaterdag met een leuk halloween partyy!! om weer vol goede moed naar de volgende ronde te gaan. zit morgen op dag 44..dus vind t wel een goeie tijd omdat alsk die 66 nie meetel t makkelijk kan nu. pff
heb al sinds een uurtje afentoe zown vlaag aan de linkerkant soort van steek .. maar tis net of t overwaait, hahaha
Het is ook heel spannend hoor. Als ik ga testen dan leg ik er alvast een stuk chocola naast. Is hij nega, kan ik mezelf lekker troosten .. is hij toch wel posi, eet ik hem evengoed op want dan maakt het toch niet veel meer uit! Succes morgen, gewoon doen, dag 44 vind ik nl al erg dapper van je. Menig die allang eerder overstag waren gegaan. (waaronder ik zelf) Ik zal voor je duimen, liefs Gwen
Hallo, Weet je wel zeker dat je een eisprong hebt? Ik had het gevoel dat er met mn lichaam iets niet klopte en ben naar de gyn geweest. Ik werd altijd wel ongesteld maar had geen eisprong... Nu dus bij de gyn kijken voor medicatie... Ik wil je niet ontmoedingen hoor!! Het kan bij jou gewoon onregelmatigheid zijn!! En wat betreft het testen, ik zou het ook gewoon proberen. Ik heb dus ook vaak in jouw schoenen gestaan en altijd nog negatief (geen eisprong). Ik hoop voor je dat hij positief is!!! Liefs!
oo dat is flink balen zeg. kheb weleens een paar dagen buikpijng ehad hoor, kan net zo goed de eisprong wezen, ik test morgen gewoon en al is ie negatief dan ga ik goed nadenken om naar de dokter te gaan denk ik. maar eerst even testen dankjewell!! liefsss
hee, het is zeker spannend..vaak alsk ongi word hebk ook tinteld gevoel rechts. maar nu steeds omde paar minuten een rare vlaag links.. hoop niet datik ongi word.. iig op deze manier benk nooit ongi geworden dan is dat ook weer wat nieuws haha. als ie negatief is ga ik zaterdag extra uit mn dak! en me trakteren op een lekker wijntje! dankjewell liefss
He stellaa, en heb je al getest? Lastig he, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden? Ik heb bijna iedere x als ik ongi moet worden, klachten wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen, ik vind het ook erg lastig om te letten op wat je voelt. Ik wens je heel veel succes, en zla voor je duimen dat je een positieve test in je handen mag houden vandaag! liefs Vita