Lang knipperende smiley ovulatietest --> betekenis?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Livia4, 6 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Hii!

Vorige maand was mijn cyclus netjes 27 dagen (na mk in december steeds beetje schommelend, daarvoor altijd 28). Ik werd ongesteld op 14 april. Ik verwachtte rond 27 april mijn ovulatie maar wilde deze maand keer niet testen. Uit nieuwsgierigheid op mijn vrijdag dag toch een test gedaan op donderdag 28 april (clearblue met dubbele hormoonindicator die bij mij meestal 4 dagen een knipperende smiley geeft (verhoogde vruchtbaarheid) en daarna een vaste (piekvruchtbaarheid = eisprong. Vorige maand had ik maar 1 knipperende en toen vast). Op 28 april negatief, dacht dus: logisch als ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Op 29e weer getest, toch knipperende smiley. Dacht, nou dan heb ik misschien toch weer langere cyclus. Tot en met vandaag nog steeds elke dag knipperende smiley... dus al 8 dagen lang.

Wat kan dit zijn?

- hele lange cyclus en eisprong komt nog?
    - geen eisprong deze maand?
    - eisprong niet waargenomen met testen?
    - zwanger?
    - iets anders?

Heeft iemand ervaring?

Dank jullie! !!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Doe voor de zekerheid een zwangerschapstest. Positief, dan ben je zwanger! :p :D
    Negatief, dan is het in elk geval geen zwangerschap.

3. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Bedankt voor je reactie maar ben eigenlijk meer op zoek naar iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt. Testen kan ik zeker doen maar zou nu 22 dagen zwanger zijn, lijkt me wat vroeg om te testen ;)

4. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Dan kun je met de kruidvat al een streepje krijgen

5. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Ja dat weet ik allemaal.... ben al twee keer zwanger geweest (beide MK). Mijn vraag is meer: kan het überhaupt? Dat daarom de test steeds knipperende smiley laat zien?

Heeft iemand dit meegemaakt of wel eens gehoord? Word er gek van dat mijn lichaam zo gek doet :(

Bedankt!!

6. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ik zou als ik jou was een zwangerschapstest doen :)

7. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Hii!

Ja dacht ik ook... maar lijkt me nog zo vroeg. Denk je überhaupt dat het kan? Zo bang altijd weer voor de teleurstelling...

Ik heb op 28 april ook zwangerschapstest omdat ik zeker wilde weten dat mijn vorige ongesteldheid echt een ongesteldheid was. Die was toen negatief.

Kan een ovulatietest echt blijven knipperen als je de bevruchting net hebt gehad?

Bedankt!

8. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Het kan inderdaad. Ik had 9 dagen een knipperende smiley voordat ik een vaste had. Ik zou de volgende keer de roze clearblue blue halen, want deze begint al te knipperen zodra er iets meer stijging is. Word je alleen maar onzeker van. Ik tenminste wel. Die roze is gewoon duidelijker smiley of geen smiley.

9. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Ik had net al gereageerd in je andere topic. Maar het kan dus. De paarse reageert al bij de minste stijging met een knipperende smiley. Bij mij heeft hij 9 dagen gesnipperd voordat ik een vaste had. Ik zou de volgende keer de roze nemen. Die is duidelijk smiley of geen smiley. Ik werd hier alleen maar onzeker door

10. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ja okay dan moet je t nog maar even afwachten 😘

11. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Thanks meiden!

De 9e dag op rij knipperende smiley nu...

Net ook een druppeltje bloedverlies in mijn ondergoed... het is CD 24 voor mij vandaag.

Wat denken jullie?

12. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Ik heb toen geen bloedverlies gehad, maar sommigen hebben weleens met eisprong wat bloedverlies. Of dat nu voor of na eisprong is weet ik niet geen idee. Hopelijk heb je snel een vaste smiley en heb je meer duidelijkheid. Of je eigen is toch eerder gesprongen en is het een innestelingsbloeding. Kan ook nog.

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Idd ik zou een test doen misschien innestelingsbloeding?

14. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik heb het ook af en toe gehad een dag of twee voor de eisprong wat licht bloedverlies/spottend. Hopelijk duidt het bij jou ook op een naderende eisprong

15. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Bedankt allemaal! Ik heb nu voor de 11e dag op rij een knipperende smiley (testen werken normaal perfect bij mij). Knipperende smiley heeft een stijging aan in oestrogeen. Nou heb ik gelezen dat dit niet stijgt wanneer je ongesteld moet worden, wel als je zwanger bent. Gisteren maar eens test gedaan maar negatief. Voor alle ovulatietesten dacht ik zelf woensdag 11 mei NOD. Na de bloeding van zaterdag (ongeveer 1 inlegkruisje) geen bloedverlies meer gehad). Denken jullie dat ik zwanger kan zijn en dat het een innesteling was? Hoe lang na innesteling normaal gezien positief testen?

16. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik had paar dagen na me eisprong wat rozige afscheiding en 4/5 dagen na dat afscheiding een licht positieve zwangerschapstest

17. VenusZ

VenusZ Lid

23 apr 2016
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Livia: hoe is het afgelopen?

Ik heb sinds vandaag ook 8 knipperende smileys. ik ga nu doortesten met de sensitest overdag.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

18. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Bij mij kwam het door een zwangerschap :) succes!

19. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Wat een goed nieuws Livia, gefeliciteerd met je zwangerschap!

20. Kairi

Kairi Actief lid

13 mei 2014
    106
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mijn vorige zwangerschap ook 10 dagen lang knipperende smiley. Nooit een vaste. Waardoor het kwam weet ik nog steeds niet. Zou kunnen dat ik al zwanger was, maar zwangerschaptest gaf wel negatief aan. Zou kunnen doordat ik van mezelf al iets van lh hormoon in m'n lijf heb en dat íe daarom zo lang bleef knipperen. Maar een vaste smiley kreeg ik ook niet. Ik heb die testen nooit meer gekocht.
    Heb nu de dipsticks van zwanger en kids. Veel duidelijker en niet zo duur.

Deel Deze Pagina