hallo, ik ben hier nieuw maar lees al enige tijd mee, dit is zo een leuke/handige site ik ben 25 jaar en volgend maand 1 jaar gestopt met de microgynon omdat mijn man en ik heel graag een kindje willen, dit word onze 1e kindje, mijn cyclus van totaal in de war nadat is gestopt was met de pil, 1e mens kwam pas na 59 dagen! daarna werd het steeds korter gelukkig, en zit nu op een cyclus van 30/32 dagen, dit sinds december 2010, ik ben wel gelijk begonnen met foliumzuur, maar ik dacht toen ik stopte we zien wel waneer ik zwanger word, heb wel mijn vruchtbare periodes in de gate gehouden telkens, maar helaas nog na 11 maanden niet raak, ik weet dat er in het algemeen 1 jaar voor staat maar maak me toch wel zorgen, nu ben ik 4 dagen overtijd zou 9 zou mijn nod zijn, en ik heb al getest elke dag sinds 9 juni maar negatief, maar voel nu toch wel dingen die ik eerder nooit heb gehad, zo heb ik een paar druppels bloed verloren op me nod was meer bruinig, dacht ok ik word dus ongesteld, maar het bleef alleen wat bij het afvegen, heb ook bij mijn laatste keer gemeenschap wat druppels bloed verloren , wat ik normaal nooit heb bij gemeenschap, maar voel me ook erg moe, niet misselijk, wel heel erg duizelig, en helemaal geen eetlust, geen pijnlijke of grotere borsten, heb vandaag weer getest en weer negatief, ik gebruik testen van een huisarts waar een vriendin assistente van is en die geeft het mij gewoon, wat denken jullie, zou het eindelijk na bijna 1 jaar raak zijn? en wat doen jullie tegen geen eetlust hebben, ik kan egt niks binnen krijgen, alvast bedankt, en sorry voor deze erge lange verhaal
Hmm, lastig het zou kunnen. Probeer het een met een kruidvat 2 voor 5 test, die staan erg goed bekend. Je zou eventueel ook bij je huisarts om een bloedonderzoek kunnen vragen.
het kan zijn dat je een langere cyclus hebt deze maand. Wat jij hebt heb ik ook gehad (tenminste klinkt het zelfde) Zou nog even afwachten en dan naar de ha gaan.