Oohh had ik t toch goed gezien toen hij aan t facetimen was! vind het sowieso een rare vent met z’n gezeik over die appeltaart
Pohhh die vent van vandaag is wel érrug positief. Zoveel complimenten als hij in 1 dag heeft gegeven, heb ik mn hele relatie nog niet gehad
En druk!!!! Maar dat complimentje van ik hou wel van gezet kwam even verkeerd aan. En zo vreselijk snurken.... Ik zou daar chagrijnig van worden.
Ik heb na vandaag de neiging niet meer te kijken. Ik weet dat er vaker reclame is gemaakt, maar zo erg dat er nu echt een toneelstukje opgevoerd moet worden gaat mij te ver: 'oh, kaarsen vergeten. Even bestellen bij Flink. Ah, daar zijn ze met de kaarsen, dat is snel!' Verpest het hele programma
De dame die er nu inzit met die Belg samen, is met Carnaval in het huis geweest.. dus wordt ongeveer na 3 wk uitgezonden
Dat is volgens mij niet standaard het geval.. er zit ook weleens meer tijd tussen weet ik nog van andere afleveringen.
Pfff die reclame voor Flink!!!! Verrekte irritant zeg.. Ligt er écht te dik bovenop @Lill toevallig fan van Gerard???