Weer een jongen van 14 vermist. Hij was in Rotterdam aan het skaten geweest.En is daarna niet meer gezien. De jongen komt uit Ridderkerk . Ik krijg er weer een heel naar gevoel bij . Ik hoop zo dat ze hem weer gezond en wel weer vinden.
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/misdaad-112/politie-dringend-op-zoek-naar-vermiste-jongen-ridderkerk
Zelf zegt ze ook mee te gaan zoeken, maar dat kan pas als ze een oppas heeft gevonden voor haar andere kinderen. Haar zoon bereiken kan ze niet: "Zijn telefoon staat uit." Ehm… kinderen in de wagen, achter op de fiets, in de auto? Je gaat toch niet af zitten wachten… Ik snap dat oppas niet altijd voor handen is maar ik zou nooit thuis blijven zitten en maar afwachten. Schijnbaar is hij vaker van huis gelopen. Hopelijk valt het allemaal mee en zit hij ‘veilig’ bij iemand thuis.
Ik weet niet hoe klein die andere kinderen zijn. Maar die kan je toch niet meeslepen in een langdurige zoektocht? Niet goed voor hun welzijn en daarnaast een belemmering bij het zoeken. Daarbij gaat deze jongen er blijkbaar wel vaker vandoor. Ik begrijp dat je reactie dan wat anders is dan een normale tiener die vanuit het niets verdwijnt. Zeker in combinatie met zijn leeftijd.