Wat heftig om dit te ontdekken! Sterkte met het een plekje geven. Voor alles is een oplossing en liefde is het belangrijkste. ZO te merken zit dat wel goed. Hoe dan ook; dit zal zwaar zijn. Hoe was de reactie van je man?
Ben ook benieuwd hoe manlief reageerde ? Heftig nieuws zo hoor.. echt n verrassing he.. al echo gepland ?? Sterkte met het verwerken .. en uiteraard gefeliciteerd
Ten eerste bedankt voor lieve en begripvolle reacties. Ik heb in mijn pauze gebelt naar het ziekenhuis, ze maken geen echo zonder verwijzing van de vk, dus de vk gebelt, mijn verhaal gedaan en kan alsnog pas de 25e terecht voor een echo. Dames geloof me.. Ik ga hier echt kapot. Mijn vriend krijgt het vanavond te horen. Hij zat voor zijn werk in België en weet dus nog van niks.
Amai wat een verhaal. Ik kan geloven dat je er even niet zo goed van bent! Maar ... als de eerste schok verwerkt is, denk ik wel dat jullie superblij zullen zijn! Heel veel succes met het vertellen aan je man vanavond! Ik ben benieuwd naar zijn reactie...
Volgens de geslachtskalender zal het een meisje worden... Bij mij klopte hij nog steeds tot nu toe.. Mijn dochter zou dol blij zijn met een zusje
Ah, de geslachtskalender? Klinkt interessant! Waar kan je dat terugvinden?? Ik heb steeds het gevoel dat het een meisje wordt, waarom weet ik niet ... ben eens benieuwd wat die kalender zegt
Dan zitten we in hetzelfde schuitje nu.. Hier ook net ontdenkt dat ik, ondaks de pil hartstikke zwanger ben.. Ook geen idee hoe lang..
Ja ik las het.. Ik weet ook niet goed wat ik er mee aan moet.. Voor ons is het nr.4 terwijl ik 3 meer dan genoeg vond. Ik daarin tegen ben deze week erg moe, gevoelige borsten.. Daarom teste ik, maar had ook deze uitslag niet verwacht.
Wow dat lijkt me inderdaad schrikken.. Maar toch gefeliciteerd! Ik denk dat dit kindje gewoon heel graag wil komen
Vanmorgen de digitale gedaan met dit als uitslag. Was ergens wel te verwachten. Heb het mijn vriend nog niet durven zeggen
Ik kan begrijpen dat het moeilijk is om te vertellen, maar je moet. Hoe langer je wacht hoe moeilijker het word. Ga er straks samen even voor zitten. Sterkte straks.
Meid ik zou het gewoon zeggen, Hij was er zelf bij toch, het zl voor hem ook even schrikken zijn maar dan kun je het er samen over hebben en samen van deschrik bekomen..
Je hebt toch niks verkeerd gedaan? Hij had zich ook kunnen laten opereren. De pil is natuulijk erg betrouwbaar maar geen 100%. Dus kom op, adem in adem uit en je man vertellen. Dan kunnen jullie ook samen zoeken naar een oplossing
Kom op mama van 3. Je hebt al 3wondertjes en een 4e was niet meer gepland maar wel gekomen....je hebt jullie liefde bedreven en ondanks de pil is dit het resultaat, wat uit liefde voorkomt.. niemand kan er wat aan doen, snel vertellen. Het was voor jou schrikken.en voor hem vast ook, maar jullie komen er wel uit!