Leef met jullie mee. Ka me voorstellen dat de schrik erin zit. Gauw je man vertellen. Dit moet je delen en dan kunnen jullie t same laten bezinken en er over praten. Veel succes.
Nou hij is op de hoogte gesteld, hij schrok eerst wel maar is aan de andere kant super blij. Alleen maakt hij zich ook druk om de redenen: andere auto, slaapkamer te weinig... Nu hebben ze allemaal hun eigen kamertje. Ik heb gewoon wijn grdronken, alles gegeten.. Is het wel gezond? En de grote vraag: hoever ben ik?
Dat is even schrikken!! Maar gefeliciteerd en super dat je man blij is. Ik weet sinds eergisteren dat ik zwanger ben voor de 3e, et is wel gepland bij ons, maar wij hebben wel slaapkamer weinig en auto is wel geen gezinsauto, maar toch ik maak me beter zorgen voor andere dingen.
Wow wat een fijne en mooie reactie! de praktische dingen komen vast goed, Vroeger zaten ze met 'n 11en op een Kamer Wat een opluchting zal het zijn en wat een lieve reactie! had je niet verwacht misschien? Erg blij voor je, nu hopelijk snel een echo om te weten hoever je al bent! Gefelciteerd met jullie 4e wondertje! die wil echt graag komen hihi
Nr 3 of nr 4 is wel weer ff een verschil. Wij moeten een andere auto aanschaffen, plaats maken op een van de kamertjes, alles opnieuw aanschaffen.. Dus ook weer een hoop kosten.. Dat bezorgt mij kopzorgen en ofcourse de gezondheid van het kindje.
Gelukkig dat zijn reactie positief was dat is al de helft van de zorg. Succes met het uitzoeken van de rest
Ondanks dat jullie er van geschrokken zijn, toch gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Het komt vast goed, en je hebt nog 9 maanden de tijd om alles weer bij elkaar te rapen en oplossingen te bedenken
Gelukkig een goede reactie gehad! 4 kids is inderdaad een stuk onpraktischer dan 3 kids. Maar het komt vast goed. Jullie hebben nog even om alles op orde te maken. Zou nu dan alleen geen wijntjes enzo meer drinken.
Wat ontzettend fijn dat je man positief was. Ergens moet je dat toch wel een rustiger gevoel geven? De andere zorgen komen vanzelf met de tijd wel. Er zijn genoeg plekken waar je goedkoop aan spullen kan komen. Kop op! Laat het nu nog even bezinken samen en dan lekker gaan genieten