Dat het minder was , was vorige keer toch al ?? Is toen een reclame spotje ook van geweest op tv dacht ik mij te herinneren. Hier gaat het trouwens op de grote hoop. Meestal koop ik er wat kleren van voor hem, maar die heeft hij nu zat. En sparen doen we zo en zo al voor hem.
Nou hier is het alweer op, zoveel vind ik het niet hihi. Neemt niet weg dat ik het fijn vind dat we het krijgen.
Is het dat bedrag wat door de sociale verzekeringsbank is gestort? Zo ja, dan hebben wij het ontvangen.
heb het vorige week uitgegeven...ik denk ik vang het toch. we waren op vakantie en daar waren heeeeeeeeel leuke kinderkledingwinkels met 50% KORTING heb een vingino broekpakje een jurk en jasje Carbone een bikini rokje bomba een poezenjurk van molo spijkerjeans muymalo en een shirtje van Carbone en toen was het op
Hier kwam het vanmorgen binnen Kleertjes e.d. koop ik het hele jaar door wel, wanneer het nodig is. Ik deel de kinderbijslag door drie (maanden) en neem dat op in mijn normale huishoudbudget. Het is een welkom extraatje, maar ik doe er dus niets speciaals mee.
Ik had bij het vorige kwartaal gewoon het '' oude '' bedrag, dit was de eerste keer dat er bij mij wat van af was.
Ik had 1 januari 584,97 en op 1 april en 1 juli 565,71. Het is dus iets omlaag gegaan. Maar ik zag in de telegraaf juist staan dat per 1 juli de kinderbijslag wat omhoog zou gaan, met 4 euro per kwartaal.
Dan hebben ze bij mij bij het vorige kwartaal echt een foutje gemaakt, heb het net nagekeken maar dit is het eerste kwartaal dat ik minder krijg..
Hier niet echt op de kinderbijslag datum gewacht, maar wel wat uitgegeven. Voor mijn zoontje nieuwe schoenen en sandalen (hij was 1,5 maat gegroeid) en voor dochtertje 2 paar laarsjes voor het najaar in de sale gekocht voor 50%. Voor mijn zoontje een paar nieuwe jeans broeken, er waren er 3 te klein geworden, en voor dochter wat nieuwe leggings en shirtjes. Bij de wehkamp 4 dozen luiers. Maar om eerlijk te zijn, het was er ook allemaal wel gekomen als de kbs niet vandeweek was gekomen.....