Hallo Dames, Is er iemand hier die een goede locatie weet voor een high tea (omgeving) Zutphen? Ik zie genoeg op google, maar vind persoonlijke ervaringen toch prettiger Het liefst in Zutphen ,maar omgeving mag ook. We zijn met 2 personen. alvast bedankt
Mijn opa en oma hebben een keer een high tea gehouden in Lochem bij Bon' aparte. Is wel redelijk chique zo als ik het mij herinner. Dit was trouwens ook voor al hun kinderen en kleinkinderen, dus weet niet precies hoe het zit als je met z'n tweeën bent.
In apeldoorn weet ik er 2, maar weet niet of je dit te ver vind. Zijn wel erg goede allebei. Ik lees wel of je wil weten welke het zijn.
H&G in Deventer! Op de brink.... Het word telkens aangevuld + krijg je er 'j orange bij! Wel lekker, anders krijg ik nog dorst van de thee!
Dat klopt. Hij wilde niet naar Zutphen dus ik had weinig keus. Zit nu zo'n 200 km verderop maar heb er nog wel familie wonen.
Die in Deventer inderdaad. Oh... ik ben zes jaar terug met manlief mee verhuisd naar Noord Holland en doe nog dagelijks een dank gebedje omdat ik sinds oktober weer lekker in Zutphen woon. Met manlief overigens... ik wil hier NOOOOOIT meer weg. Alleen high-tea in Zutphen met twee personen, dat heb ik nog nooit gedaan. In Haaksbergen zit ook een geweldige plek, maar dat is wel voor meerder personen denk ik, maar even bellen kan geen kwaad, deze mensen zijn zo vreselijk gastvrij: De Bed & Breakfast van New Earth Circle Hier ben ik vorig jaar geweest met vier meiden in totaal. We hadden een high tea in een prive ruimte (bij mooi weer buiten), met een theeproeverij en aansluitend een workshop theepot beschilderen voor nog geen 40 euro! Dit is mijn absolute aanrader!
@justme, dat is idd geen geld zeg, maar helaas is haaksbergen toch iets uit de richting. @aatje25, thnx daar ga ik even kijken @kili, op zich zou apeldoorn nog kunnen dus ik heb wel belang @mamavj2008, tnx! helaas is ook lochem iets te ver uit de richting. Bedankt dames ik ga vanavond even kijken Meer tips zijn altijd welkom!