Lang leve ziggo

Discussie in 'De lounge' gestart door wonderteam, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik had al jarenlang internet bij Essent. Op een gegeven ogenblik heb ik daar ook digitale televisie bij afgesloten :D Alles werkte prima dus ik was dik tevreden. Toen ging essent samen en werd het ziggo. Mijn vader vertelde mij (had hij ergens gelezen) als je een nieuw abbonement bij Ziggo afsloot dat je niet meer de 15 euro kabelkosten per maand hoefde te betalen mits je digitale televisie nam natuurlijk/. Wij hadden digitaal ,maar betaalden nog steeds die 15 euro. Ik heb gebeld naar Ziggo. Als ik een nieuw abbonement afsloot zouden die kosten vervallen. Nou ik een nieuw abbonement afgesloten op jawel 17 nov via internet. Ik kreeg gratis een extra digitale kastje (handig voor op de slaapkamer) en sneller internet. Hier voor in ruil was ik verhoudingsgewijs 10 euro voordeliger uit. Loont toch de moeite dacht ik zo. Ik kreeg de beverstigingsmail ,maar daar bleef het dan ook bij. Na 3 wkn maar eens gebeld. Ja er is een fout gemaakt de bestellingen worden deze week verwerkt. Dat klopte idd ,want mijn man werd afgesloten en ik was nieuwe klant. Heel vreemd aangezien we toch beiden Burgers als achternaam hebben en al jaren daar klant zijn. Om een lang verhaal kort te maken :oops: Heb ik nu echt al tig keer gebeld en al ruim 25 brieven van hun gekregen met het spijt ons dat u bent weggegaan en bedankt voor uw aanmelding :confused: Maar nog geen sneller internet en ook geen extra digitaal kastje en ook geen 10 euro voordeliger uit. Ik weet nu niet meer wat te doen. Ik kan op gaan zeggen ,maar de internet en tv bevalt me heel goed van hen. Ik wil gewoon die spullen hebben ,maar dat beloven ze me al weken en ze zeggen dat TNT vertraagd is. Nou geloof er geen bal van.

Iemand tips?

Poeh best weer een lang verhaal geworden ,maar moest het nu echt eens opschrijven :)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    :eek:

Wat vervelend zeg!

Ik werd blij van je eerste stuk, dat wil ik ook!

Maar nu ik dat laatste stuk lees denk ik dat we nog maar even wachten, :(

Volgens mij kun je niet veel anders doen dan blijven bellen en emailen.

Wij hebben ook een dikke week zonder tv gezeten toen we net waren verhuisd, :(

3. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    pFFF alleen de naam ZIGGO al wat een ellende bij hun. Ik heb een alles in 1 pakket afgesloten eind augustus en had pas in november telefoon, dus al die tijd afgesloten geweest en alles wat maar fout kon gaan ging ook fout en idd maar bellen enzo. Pfff kreeg er het heen en weer van en nog steeds. Maar ons bevalt de tv en internet idd ook erg goed, dus om weer over te stappen naar een ander is ook zo wat.
    Maar kan je geen tip geven alleen VEEL S6 EN VOORAL VEEL GEDULD TOEWENSEN...

Groetjes Angela

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Pffff ZIGGO is een groot drama...

Mason, inderdaad, toen het nog gewoon @Home was, was het prima, ik heb in de periode van ongeveer 8 jaar geen enkele keer gehad dat het internet er zomaar uitlag, het was snel ... gewoon goed.

Sinds ZIGGO is het ongeveer 10 x per dag bal. Valt het internet eruit, is zo traag als dikke *piep* en als je ze wilt spreken hoop ik dat je geen plannen hebt in de daarop volgende uren ...

Digitale TV gaat goed, maar internet .... blergh!

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wij zijn over gestapt van nuon naar greenchoise...
    Nu maar hopen dat het geld die ze van onze rekening gehaald hebben echt gebruikt word als stroom enz voor ons...
    Nuon is afgelopen namelijk...
    Oei oei oei

6. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

wij hebben precies het zlfd gehad, maar bij ons is alles gewoon helemaal goed gegaan omdat we het telefonisch hebben gedaan misschien?
    maar wij betaalde 56 en nu iets van 46 dus scheeld toch iets :D

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik noem het al ZIKKO want je word er echt ziek van! Niet alle veranderingen zijn verbeteringen! En het vervelende vind ik ook dat wij geen eens de keuze hebben hier. Je moet wel bij Ziggo klant zijn want er is hier niets anders! Ik had aldoor internet problemen, en na een PAAR JAAR zeuren heb ik eindelijk een nieuw kastje gekregen, gratis! en nu werkt het weer goed gelukkig! Maar wat een ellende man, eerst tig keer zeuren voordat er eens wat gedaan word.... :rolleyes:

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ziggo was vroeger ook Casema.
    Zoooo veel ellende gehad! Er ligt hier een doos vol met correspondentie AAN hun (antwoord kwam er nooit!)
    Toen ik er na 3 jaar eindelijk vanaf was hebben we een schotel aangeschaft. Gaat perfect!
    Heb nog liever GEEN tv dan ooit weer Ziggo!

9. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Eerlijk gezegt gaat het hier tot op heden goed...inmiddels 3 jaar....maar zo te lezen mag ik mijn handjes dichtknijpen...succes....

10. wonderteam

Zo het is toch wat he. Echt veel mensen worden de dupe van Ziggo Echt schandalig van Ziggo. Ik ga zo nog weer een poging tot bellen doen.

@ anstefay, wat fijn dat het bij jullie ineens goed ging. Bij mijn ouders ook die hadden het overigens wel via internet gedaan.

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb nooit problemen met Ziggo gehad, alleen kreeg ik laatst wel bericht dat ik dus nog 15 euro kabelkosten erbij moest betalen, bovenop mijn alles in 1 pakket :( Dat klopt dan toch niet?

12. wonderteam

Nou vandaag is TNt aan de deur geweest met het Ziggo pakketje, alleen waren wij er niet en maandag komen ze dan nog een keer. Ben wel blij dat het echt onderweg is :D Nou nog even in de gaten houden of ook met de betaling alles goed gaat. Heb er een beetje hard hoofd in :oops:

@ mamadeluxe, dat klopt niet van die kabelkosten er bovenop. Ik zou als ik jou was even bellen.

13. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb geen idee of dat klopt. Ik zou je wel aanraden alle correspondentie (email, brieven, tijd en datum telefoontjes) te bewaren. Waarschijnlijk krijg je ze niet te pakken en beantwoorden ze je brieven en email niet. Dan krijg je over 3 jaar ineens een rekening van een incassoburo van € 300,- (€ 15- + alle administratiekosten) en die kan je dan je hele stapel onbeantwoorde correspondentie tonen. En dan hoor je er vervolgens nooit meer iets van! (ook niet van het incassoburo).
    Althans... zo ging het bij mij aantal jaar geleden bij Casema.
    Dus dek jezelf goed in!

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48

15. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Nou wij hebben in november afgesloten, al een aantal keer gebeld en NOG is die ontvanger er niet! Ze zeiden dat ze deze week verstuurd zouden worden...nou dan ben ik benieuwd of het dan begin volgende week komt. Word er echt ziek van, iedereen heeft gewaarschuwd en TOCH met Ziggo door gegaan...pfff...ik voel me dom :(

16. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb ook zo'n leuk verhaal, we hadden altijd upc maar gingen verhuizen en hier was geen upc, dus ik hoorde dat je hier ziggo had. Ik aanmelden via de telefoon, na 3 weken nog niks gehoord dus ik denk ik bel maar eens: nee mevrouw we hebben geen anvraag van u, wilt u een nieuwe doen? Nee, laat maar zitten ik ga wel ergens anders heen. Dus nooit meer wat van gehoord, en bij Kabelnoord aangevraagd, dat ging iets sneller. Ineens wordt er geld door ziggo van onze rekening afgeschreven. Dus ik bellen, 3 dagen niemand aan de lijn te krijgen, ik de bestellijn bellen: ja maar mevrouw dan moet u dat andere nummer bellen. Dus uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen: ja u hebt sinds 26 september tv bij ons... (had het op 4 auguatus aangevraagd) Oh? ik heb 1. tv, internet en telefoon besteld, 2. nooit een bevestiging gehad en 3. sinds 20 september bij Kabelnoord al een abonnement. Dus die meneer heeft het "opgezegd" en we zouden ons geld terug krijgen nadat ik het verhaal had uitgelegd, vervolgens krijg ik een brief dat ze niet snappen wat er is mis gegaan :S Dus ik weer bellen, tot op heden krijg ik nog 50 euro van ze...

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik hoor meer verhalen van ziggo mijn ouders hebben er ook gezeik mee gehad en mijn zus met het oude casema. Uren aan de tel hangen en vervolgens hangen ze gewoon op zonder dat je iemand gesproken hebt :( . Wij hebben internet van tele2 en tv van kpn (schoonma betaald :D ) en als we over gaan met tv dan nemen we ook bij tele2 nooooit problemen mee gehad :D miss een tip?

18. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Hier ook gedoe met Ziggo. Wij wilden, ipv alles los, ook zo'na 3-in-1 pakket bestellen...scheelt 10 euro per maand...loont de moeite toch?
    Nu kregen we een rekening van 29.95 voor het aansluiten van de televisie. Ik gebeld en gezegd dat wij alles al van hen afnemen, maar volgens hen staat de televisie op mijn mans naam en de rest op mijn naam (meisjesnaam). Gevraagd of ze dit konden wijzigen, nee, dat kon alleen via internet met een contactformulier. Jullie raden het al...tot op heden nog niks gehoord :rolleyes: .

19. wonderteam

@ Bianca, dat van het contactformulier moest mijn zus ook doen ( die 30 euro tv aansluitkosten, zei had dat namelijk ook al) Ik kreeg die brief ook, idd ook verwisseling tussen mijn man en ik en hier kon het wel telefonisch opgelost worden. Belachelijk he die verschillen.

Deel Deze Pagina