ik ben vandaag 4 dagen overtijd en nu heb ik net een kruidvattest gedaan dan wel niet met ochtend urine en die was negatief. ik heb geen buikpijn van ongi wat ik normaal heel hevig heb wel af en toe steeds rare steken in mijn buik al een paar dagen en ben erg moe. raar hoor
je hoord dat wel vaker hoor meid. sommie testen pas na een week overtijd positief of soms nog later! was je altijd regelmatig? over een paardagen nog ene test proberen! liefs snippie
Nou kheb net nog een tetsje gedaan en weer negatief,ditmaal met ochtend urine. vreemd ben nog nooit zo lang overtijd geweest.
Hey meiden, Hier nog één in de wachtbank! Zo frustrerend als je overtijd bent en telkens maar negatief test! Ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest en heb daar urine afgegeven. Ben alleen vergeten te vragen wanneer ze de uitslag naar mijn huisarts sturen! Laten we hopen op allemaal positief! Liefs esther
Hallo, hier nog een die overtijd is maar maar negatief getest... morgen ga ik een nieuwe er tegen aan gooien... mijn temp is nog wel hoog dus dat geeft hoop!
wachtenwachtenwachten [-o< Gisteravond een negatieve test, toen 34 dagen. Eerder had ik cycli van 33 en 31 dagen. Vandaag dag 35. De afgelopen week zo nu en dan minimaal bruinverlies, echt maar een drupje per dag. Zal wel gewoon ongesteld worden . Balen, had gehoopt op een kortere cyclus: meer kansen he!
Ook ik was 2 maanden 6 dagen overtijd en negatieve testen, uiteindelijk werd ik toch ongesteld. Terwijl ik wel steekjes had en misselijk was. Zegt dus niet altijd wat.. Nu vorige maand weer 2 dagen overtijd en een negatieve test. Ik dacht begint het nu weer.. terwijl ik altijd een regelmatige cyclus heb. Toen na 4 dagen weer getest en zwanger! Succes
@ Leni, Hoeveel dagen was jij overtijd toen je eindelijk positief teste? Bij nu 6 testen verder nog steeds negatief en nog steeds geen ongi te bekennen.....