Na ruim 15 weken heb ik nog steeds last van misselijkheid maar vooral van een enorme vermoeidheid. Lig bijna elke dag rond deze tijd op bed en kan er 's ochtends niet uit komen. Sleep me echt door de dag heen. Ik eet gezond en voor mijn doen ook veel: 6 boterhammen met kaas, vleeswaren en af en toe hagelslag, ruim halve liter melk per dag, fruit, vrijwel dagelijks verse groenten met aardappelen en beetje vlees, bakje yoghurt en kopje soep. Drink vooral water, groene thee en melk. Zijn er medeforummers met de gouden Klazien uut Zalk tip voor de misselijkheid en oververmoeidheid????
die oververmoedheid daar kan je misschien wat exstra's voor nemen multivitamine's voor zwangeren die misselijkheid oeffff dat is een vervelende, niet iedereen reageert op iets eten voordat ze opstaan regelmatig kleine hoeveelheden eten op een dag cola wil ook nog wel eens helpen verder kan ik je geen raad geven helaas sterkte
Ik ben in mijn zwangerschap ook heel lang misslijk geweest en een aantal keer per dag moeten spugen. Dus ik weet wat het is. Maar bij hielp het wel wat als ik voor ik uit bed kwam iets at en idd kleine hoeveelheden. En de vermoeidheid kun je volgens mij niet veel aan doen. Ik zou zeggen luister naar je lichaam. En geef eraan toe. Het is niet leuk,maar het doet het ook niet vooe niks. En wie weet is het net zoals toen bij mij van de een op de andere dag over. Veel succes Groetjes
Ik had ook in het begin van me zwangerschap heel veel last van misselijkheid en gaf elke dag over. Toen het overgeven en de misselijkheid minder werdt na iets van 15 weken zwangerschap werdt de vermoeidheid ook minder. En verdween later zelfs. Gewoon goed naar je lichaam luisteren en gewoon rusten hoor als je moe bent.
Dank voor jullie reacties. Ik probeer inderdaad zoveel mogelijk toe te geven aan mijn vermoeidheid maar dat lukt niet altijd. Ik wil me liever niet ziekmelden dus daar probeer ik een balans in te vinden. Stug volhouden maar en hopen dat het toch overgaat voor ik ga bevallen.
ik heb heel veel baat bij FLORADIX. Dat is een kruiden/ijzer elixer. Kan je gewoon tijdens zwangerschap innemen. probeer het eens. Gewoon te krijgen bij de drogist. Wie weet helpt het bij jou ook
Heb je geen ijzerterkort? Verder is misselijkheid natuurlijk ontzettend vermoeiend, daar kun je behalve slapen volgens mij niet zoveel aan doen. Mijn vk verzekerde mij dat in de meeste gevallen de ergste misselijkheid rond de 20e week afneemt en dat klopte bij mij. Ben nog steeds regelmatig beroerd maar lang niet zo erg meer en ik merk dat ik daardoor ook weer meer energie heb. Misschien kun je af en toe een middag (of ochtend) vrij nemen. Heb je iets meer rust zonder dat je je meteen ziekmeldt.
IJzergehalte is gemeten met zo'n 8 weken zwangerschap, was toen prima. Morgenochtend moet ik weer naar de VK, laat daar nog even prikken voor de zekerheid.