lang mmm nu emotioneel gesloten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door YasmijnN, 19 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    @YasmijnN het feit dat jij hier een topic opent en openlijk beschrijft hoe je je voelt, en vervolgens ook nog eens per persoon op iedere reactie hier reageert getuigt al van het tegendeel; jij bent niet emotieloos, je hebt alleen uit zelfbescherming geleerd ze netjes weg te stoppen.

Nogmaals, het feit dat je hier al mee zit, geeft al aan dat het veel met je doet, en dat is al emotie. Je beschrijft het gevoel je kind, in zekere zin (onterecht) tegen jezelf te willen beschermen omdat je jezelf tekort doet met de term emotieloos. Het zegt al dat het jou nooit gaat overkomen dat je geen band opbouwt met je kindje, want jij zal hem of haar je leven lang proberen te beschermen tegen het gevoel wat zich bij jou heeft genesteld, en daarmee heb je zoveel liefde te geven dat je straks niet weet wat je met al die liefde aanmoet.. komt goed, echt waar. Simpelweg omdat je een goed en lief mens bent. punt.

YasmijnN vindt dit leuk.
  2. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Lief!! Dat kwam wel ff aan.

Tis zelfbescherming inderdaad en weet niet zo goed hoe ik het zonder dat ga doen. Alleen ik wil het omwille van de kleine meid wel graag leren.

Nogmaals bedankt voor je lieve woorden, doet me goed.

roosjuh007 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina