Wie gaat hier in Mei ook weer voor een brusje en doet IVF? We hebben al 1 wondertje dmv ivf en 2x mk gehad..nu beginnen aan onze 2e behandeling..en ben begonnen met Deca dus wie wil er meekletsen?
hee lieke, ik klets ook al bij jou in het maart/april groepje, maar die meiden zijn allemaal al veel verder.. Ik verwacht mijn punctie zo rond 11 mei te hebben, dus vind het wel gezellig om hier mee te kletsen! Ik ben net zoals jij alleen nog decapeptyl aan het spuiten... 28 april uitgangsecho en dan starten met stimuleren
Oja indd ik herken je naam ja klopt dus ik dacht even nieuw groepje opstarten. .vindt t wel weer spannend allemaal hoor k hoop half mei de punctie te hebben
Wij hebben 21 mei de intake! Maar eerst dinsdag controle bij de gynaecoloog om te bespreken of het nog verantwoord is, gezien ik deze week mijn 2de bbz heb doorgemaakt! Ik hoop erop!
jeetje, heftig zeg klarinet! ben benieuwd, nichtje van mijn man heeft ook 2 keer bbz gehad... ze konden alleen geen reden aanwijzen dus voor hun geen duidelijk negatief advies... maar ze heeft bij beide keren in het ziekenhuis gelegen en het is behoorlijk heftig geweest, dus zij hebben besloten te stoppen (overigens zaten zij niet in de mmm)
Wij zouden net starten met ivf. De allerlaatste rond was het raak. Wat was ik blij, maar het mocht niet zo zijn. Ik ben ook 2 keer opgenomen geweest. Vorig jaar acuut, in shock. Nu ook met spoed, maar zonder levensgevaar. Toch blijft de wens voor een derde sterk aanwezig. We hebben besloten voor ivf te gaan. Ik wil niet blijven denken "er waren nog mogelijkheden". Zijn jullie al begonnen met spuiten?
Ja ik ben al begonnen met Decapeptyl..alleen wordt moe van de bijwerkingen..hoofdpijn..vergeetachtigheid..vermoeidheid..opgezwollen buik..voel me net een speldenkussen hihi..k ben 13 Maart al begonnen..maar mn menstruatie gooide roet in het eten en toen moesten we alles uitstellen..nu 4 mei uitgangsecho en hopelijk starten met Gonal-F
hier hetzelfde als bij lieke... alleen wat korter aan het spuiten... lang traject dus eerst pil geslikt, en nu sinds vorige week woensdag aan het spuiten. 28 april uitgangsecho en dan als het goed is starten met stimuleren...ik mag dan menopur gaan spuiten
Jullie zijn al echt bezig! Spannend hoor. Ik moet nog even geduld hebben, maar dat komt nu wel goed uit!
Spannend Fiona! ik mag weekje later. .hoop half mei punctie te hebben..alleen daar zie k nu best tegenop..en jullie?
ik hoop rond 11 mei de punctie te hebben... vorige keer was het ook 2 weken stimuleren... ik zie er niet heel erg tegenop, vorige keer had ik heel veel follikels )bijna 30) maar toen viel het ook mee...
Das best veel indd..k had er niet zoveel maar vondt t erg pijnlijk..k ga wel even bespreken of ze er iets tegen kunnen doen.
ja zeker aangeven! je weet nu wat je kunt verwachten en als dat spanning oplevert dan zeker zeggen... misschien kunnen ze dan iets aan de pijnstilling veranderen en hoe dan ook zijn ze op de hoogte... dan kan ook de gyneacoloog of de verpleegkundige hier rekening mee houden
Ja daarom dat is wel mn insteek..zat echt tegen het plafond de vorige keer..dan doe k liever een bevalling