Lang MMM traject en nog steeds niet zwanger,wie ook?

Discussion in 'MMM clubs' started by Klaproos, Jan 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik hoop voor je dat deze terugplaatsing tot een zwangerschap mag lijden .. heel veel succes en hou op de hoogte.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Wauw Tess, super zeg. Dan loop je ook best gelijk met Unicornbaby en met mij. :) Ga duimen dat je cryo goed ontdooit. Hoeveel cryo's heb je? En ik hoop ook dat de Pregnyl doet wat 'ie doen moet. Succes.

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ik zit net bij te lezen , spannend dames!

Ja hier is eigenlijk alleen de oorzaak dat zwemmers van m'n vriend traag zijn en bij mij verder alles oké , heb altijd een redelijk nette cyclus wanneer ik even niet in behandeling zit en altijd een goed baarmoederslijmvlies , maar toch ging t 3x mis , zo blij die 1e keer , maar nu kan ik ook zelf niet testen omdat ik extra pregnyl spuit, deed eerder wel eens eerder testen haha :) , we hebben zoizo altijd bloed onderzoek , 20-2 staat het gepland dus hoop zo dat VU een mooi embrytje kan ontdooien , t was de 3e icsi !

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    En trouwens 1e keer ook maar 2 eitjes en 1 bevruchting , 2e keer 8 eitjes en 6 bevrucht maar 1 cryo vervolgens en laatste keer 17 goede eicellen en 10 bevruchtingen , nu 7 in 5 rietjes..

5. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Hey Tess, gezellig!!
    Bijzonder dat je 1 keer 2 eitjes had en een andere keer 17(!)...
    Spannend, zondag je tp!

Vandaag toch DD gebeld, en alles gaat goed. 2 zijn nu in het stadium morula en 1 in een vroeg blasto stadium. Super spannend...

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Mooi zeg Unicornbaby! Dat klinkt goed. Succes vandaag!

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Mooi nieuws Unicornbaby!! Spannend!!!!

Dag gewacht , wou dat t zondag was ;)

8. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wij zijn weer terug. Alles goed .. zaterdag hopelijk ongesteld, maandag starten met hormonen, 's morgens 225 ie Puregon en 's avonds 75 ie menopur en dan de 8 ste cyclusdag weer komen ..

Succes vanmiddag Unicornbaby.

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Spannend Imke. Spuit je geen Decapeptyl?

Tess, kan me voorstellen. Ik ben morgenmiddag aan de beurt. Ik hoorde vanmorgen van een brand in het LUMC. Gelukkig in een bijgebouw, maakte me toch wel o.a. zorgen over mijn cryo's en mijn tp morgen.

Unicornbaby, heb je die 2 al teruggeplaatst gekregen? Ben benieuwd hoe ver ze nu waren.

10. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Nee gelukkig niet ! Mijn cyclus wordt niet plat gelegd ..

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Oke fijn! Dat is prettig.

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Imke wat spannend! Hoe was het gesprek verder?

Bij mij is er 1 tp gedaan, ik vond het doodeng maar dr. C is zoo lief.. zo rustig met die eendenbek ook echt super. Kunnen ze in NL echt wat van leren! Onze embryo is een top embryo. Toen de laborant hem/haar kwam brengen zei ze dat ie al uit de schil aan het kruipen was. Nu duimen!!! De andere 2 doen het ook nog goed en als dat zo blijft dan worden ze ingevroren. Ook een mooie foto mee gekregen. Ben erg happy en emotioneel!

Jordan jij Veel succes morgen!!!!!

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Jeeejj !!! Super hoor .... heel veel plezier. Warme voeten, is een warme baarmoeder hè .. 😉😊

Mijn duimen draaien hoor .. 🍀🍀🍀

14. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Jordan .. succes morgen !

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Unicornbaby, klinkt echt super goed. En zeker ook dat je zo'n goede ervaring hebt daar. Ik loop in LUMC en daar is het ook wel heel goed en rustig allemaal. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je. Heel fijn.

Thanks Imke en Unicornbaby. Word morgenochtend gebeld hoe laat ik mag komen.

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Spannend weer Imke!!!!!

Ik las het Jordan, toch even schrikken als je dat leest waar je cryo's liggen en brand...

Hier een STOMME dag hahah , zo geen zin dag bah .. Maar goed gebeurd me niet vaak maar mag wel eens !
    Misschien de hormonen :p.

Komt het over t algemeen vaak voor dat cryo's niet goed ontdooien ?

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Gaaf zeg Unicornbaby . Super spannend , wanneer testen ?

En Jordan succes morgen!!

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Tess, heb je het ziekenhuis nog gesproken?

Ik heb vrijdag een dag 4 embryo teruggeplaats gekregen. Was 12 cellig dus nu afwachten. Ook weer begonnen met Fraxiparine te spuiten. Hoop dat dit de oplossing zal gaan zijn. Volgende week dinsdag krijg ik een test d.m.v. bloed en ik ga proberen ook pas die ochtend een thuistest te doen voor het eerst. Wil mezelf niet onnodig gek maken (als ik dat niet toch al ga doen hahaha).

Unicornbaby, hoe voel jij je?

19. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Helaas slecht nieuws. Mijn Emmy's hebben het niet gered waardoor we dus geen cryo's hebben. Ik voel verder ook niks dus ik heb de hoop voor nu opgegeven. Ik hoop dat mijn menstruatie snel komt zodat we na de verplichte pauze in april verder mogen. X

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Ah nee :( Wat een rot bericht. Had zo voor je gehoopt. Wanneer mag je testen? Dan hoop ik nog wel een beetje voor je door!! Dikke knuffel!

Share This Page