Lang MMM traject en nog steeds niet zwanger,wie ook?

Discussion in 'MMM clubs' started by Klaproos, Jan 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Veel zwangeren voelen niks hè Unicornbaby, vergeet dat niet !! Ik ga nog voor 2 vette strepen hoor de 15e ..

En dat je geen cryo's hebt is ook erg zuur, dat gevoel ken ik helaas .. ik heb van 3 behandelingen 1x 1 cryo gehad ..

Jordan, super .. laat dit tot een mooie zwangerschap lijden !

2. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Thnx ladies! Jullie hoop verwarmt mij! We gaan het zien, zondag!
    Geen cryo's hebben is inderdaad een behoorlijke tegenvaller.. je hebt het gevoel dat al je kansen verkeken zijn :( maar goed.. c'est la vie! :)

3. klavertje3

klavertje3 Actief lid

Nov 22, 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Lieverds ik heb al 8 terugplaatsing en gehad en nog niks nog 7 in de vriezer maar ja na jaren mmm en niks gevonden ben ik een beetje levens moe.

4. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Dat is erg teleurstellend. Maar wat maakt het nou uit of je 1 of 8 terugplaatsingen hebt gehad? Je wens wordt niet vervuld en daar gaat het toch om? Als je levensmoe bent, moet je misschien specifiek hulp gaan zoeken, want als je zo in een behandeling staat, word het er niet beter op ben ok bang.

Sterkte!

5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Misschien staat het een beetje bot, maar dat is niet de bedoeling ..

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hi Klavertje, dat klinkt niet heel positief meid. Schrik er eigenlijk een beetje van. Is dit nog je eerste poging waar je in zit? Wat een hoop cryo's heb je zeg!!! :) Het hele traject is echt onwijs slopend, maar daarnaast is het juist ook belangrijk om ook andere dingen te doen en veel afleiding te zoeken. Wat Imke zegt is het misschien wel goed om met iemand te praten. Is ook een heel logische stap eigenlijk. Wij praten ook met een vrouw van maatschappelijk werk die veel met dit soort situaties te maken heeft. Echt fijn en ze geeft een frisse kijk op onze situatie.

Laat het je er niet onder krijgen he!!!!

7. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    #67 fitty, Feb 13, 2015
    Last edited: Feb 13, 2015
    Niet opgeven dames, Na 10 IUI's en 3 IVFs , met 1 vroege miskraam, ben ik nu eindelijk zwanger na de derde IVF na de 2e terugplaatsing cryo. Ik had de moed al een paar keer opgegeven en heel veel onderzoeken gehad (ze konden geen reden vinden waarom ik niet zwanger werd) en toen toch maar de 3e IVF geprobeerd (eigenlijk zelf al de moed opgegeven maar na aandringen van m'n vriend toch geprobeerd) en alles uit de kast gehaald van dragen maansteen en edelstenen, acupunctuur, speciaal voedingsplan, extra vitamine B12 injecteren enzovoorts. Om mijn verhaal kort te maken; geef de moed niet op, zwanger worden duurt soms gewoon iets langer zonder dat daar een reden voor moet zijn.

Ik vind het zelf nu nog steeds eng ivm de miskraam die ik paar maanden terug heb gehad, ben ik nog bang, maar ik probeer wel alles zo positief mogelijk te bekijken en ik hoop dat mijn verhaal jullie helpt om toch door te zetten :)

8. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Ik begrijp trouwens wat Klavertje bedoeld : ik had dat zelf ook. de eerste terug plaatsing gaat nog met volle moed, de 2e en 3e ook, maar bij de vierde begin je te denken ; zou er iets mis met mij zijn.. is er een reden waarom ik niet zwanger word en na meerdere IVFs en vele terugplaatsingen geloof je er soms zelf niet meer in dat je zwanger kunt worden. Ik begrijp het precies. Maar even afstand nemen helpt dan, begin bijv met een nieuwe sport of ga samen een paar daagjes lekker er even uit. En als je terug komt begin dan opnieuw en probeer er ook alles uit te halen. Ik geloofde niet in edelstenen, vit b12 injecties of acupunctuur maar achteraf denk ik wel dat het mij toch heeft geholpen

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Gefeliciteerd met je zwangerschap Fitty, ik hoop van harte dat je over ca. 28 weken een gezond kindje in je armen mag houden!

10. klavertje3

klavertje3 Actief lid

Nov 22, 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Thanks meiden
    7 embryo s nog in de vriezer na 3 de ivf,
    ja is makkelijker gezegd dan gedaan er niet aan denken etc doe mijn best maar zit in het diepste dal ooit gevonden 3 jaar mmm ben echt levensmoe.
    donderdag naar Düsseldorf voor Second opinion.
    Ben te nuchter voor accupunctuur etc maar heb Dat ook gedaan waar ik het meest baat bij had was de Mesoloog Fineke in Dronten en Utrecht zit ze.

Wat zal vitamine d voor je doen dan ? Succes xx

11. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Dankjewel Jordan :)
    Klavertje ; Vit B12 injecties hebben er bij mij voor gezorgd dat mijn baarmoederslijmvlies dikker werd. En zorgen voor een goede doorbloeding en daarbij ook vruchtbaarheid. Dit werd mij aangeraden door de acupuntuur. Ik heb vervolgens zelf deze injecties bij de Duitse apotheek gehaald en in overleg met mijn gynaecoloog deze wekelijks gespoten. Hij zag niet echt baat erbij maar kwaad kon het ook niet zei hij dus ik heb het toch gedaan en daarna nooit meer van hem gehoord dat mn baarmoederslijmvlies wat aan de dunne kant was (wat ik daarvoor vaak hoorde)

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Oh zo herkenbaar dit!! Ik heb zelfs twee maand in het ziekenhuis gelegen omdat ik teveel verdriet had van mijn niet vervulde kinderwens en MA. Het heeft me wel ontzettend veel goed gedaan,de therapie daarna ook nog. Nu kan ik er weer tegen. Wij hebben 5 iui's gehad,een tijd alleen puregon gespoten,een kijkoperatie en 1 keer ivf met 3 keer een tp. Oh ja en een miskraam MA dus van tweeling,eentje met 5 wk ander met 12 wk. Maar geef de moed niet op! Doe ik ook niet. Het moet gewoon goed komen met ons allemaal hier meiden!

13. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Ooit komt ons moment. Wij hebben ook recht op geluk!

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Bij ons ging dus vorige zondag de tp niet door, cryo was goed ontdooid als 7 cellig en was zondags maar 2 cellig.... Pff was ff lastig maar nu op naar m'n menstruatie en weer aanmelden.

15. lamaris

lamaris Niet meer actief

Ik hoop het.
    Ook ik vind dat ik wel heel erg lang moet wachten.
    Ik ben in januari 2012 gestopt met de pil, en vanaf oktober 2013 zit ik in de MMM. Eerst 4 IUI's (ofzo, ben de tel kwijt), daarna 3 IVF-pogingen die alledrie zijn afgebroken, daarna 2 x ICSI met in totaal 4 terugplaatsingen. Resultaat: 2 miskramen en nu nog 2 cryo's.
    Levensmoe ben ik niet, maar ik wil dat dal uit. Depressie staat me niet goed.

16. lamaris

lamaris Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Mag ik vragen welke onderzoeken je hebt gehad?
    Ik heb al 4 terugplaatsingen gehad maar niemand heeft het over extra onderzoeken.

17. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Jordan, heb je al mogen testen?? En?

18. Klaproos

Ik lees ook mee. Jordan duim voor je meis.

Tess rot is dat he? Ik heb het ook gehad en met twee cryo's tegelijk ook nog! Dat was echt ruk. Het waren ook de laatste van die poging.

19. flower1983

flower1983 Bekend lid

Nov 22, 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Ik sluit me graag bij jullie aan...zie mn handtekening voor korte geschiedenis. Afgelopen maandag cry blasto tp nr 12 achter de rug en wachtende in de gevreesde wachtweken. Xxx

20. Klaproos

Welkom flower...Ook een miskraam zie ik. Wat ontzettend verdrietig na de zware weg die je gehad hebt.

Jordan als je dit nog lees,knuffel van mij. 😥

Share This Page