Lang MMM traject en nog steeds niet zwanger,wie ook?

Discussion in 'MMM clubs' started by Klaproos, Jan 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi Meiden,

Ik sluit me ook heel graag hier aan... Ik heb jullie verhalen gelezen en stuk voor stuk hebben jullie ook al een hele geschiedenis erop zitten pffff. Wat heftig en wat moeilijk. Ook ik kan me bij jullie verhalen aansluiten helaas...

Al vanaf juni 2009 bezig, na jr in de MMM en nu ruim 5,5 jr verder nog met lege handen... 7x IUI..3X ivf met verse tp en 1x cryo tp in AZM en Dusseldorf. Zitten nu in een privékliniek en daar zeggen ze dat het eigenlijk gewoon moet lukken (jaja..!) en omdat het zaad van mijn man top is, raadden zij aan nog eens een aantal IUIs te doen. We wilden eerst voor een 4e IVF gaan, maar ik trok dat gewoon ff niet meer. Daarom maar de tussenstap genomen en daarom nu in de laatste wachtdagen na de 8e IUI. Maandag NOD.. zo spannend! Heb de hoop eigenlijk al opgegeven, maar goed..toch maar door en blijven hopen hopen hopen. Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien zijn we naast de MMM ook op weg naar een wereldwondertje. We willen, los van de MMM wat daaruit komt, heel graag ook een kindje adopteren. Hier halen we heel veel positieve energie vandaan. In de tussentijd maar hopen... :)

Wil jullie allemaal heel veel succes wensen en ik lees/klets graag mee! Liefs, Moon

2. flower1983

flower1983 Bekend lid

Nov 22, 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve moon,

Wat een lang trajdct heb je gehad helaas ook nog zonder resultaat.....spannend maandag. Wij lopen ook bij een frrtilisatie kliniek en hebben maandag de laatste punctie. Ik zal aan je denken meis en duim voor je xx

3. flower1983

flower1983 Bekend lid

Nov 22, 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Heb vannochtend mn punctie gehad, dr zijn 20 follikels aangeprikt en 19 eicellen gevonden. Morgen horen we hoeveel eicellen er goed waren voor icsi en hoeveel bevruchtingen zijn plaats gevonden.

Xxx

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Moon,jeetje wat een lange mmm heb je erop zitten 😭 Ik zie dat het adoptie word? Dikke knuffel,het is niet eerlijk.

Flower,een tp zie ik! Sterkte met de wachtweken!

Weet niet of ik het al had gezegd maar wij beginnen in sept of okt met ivf 2 :)

5. flower1983

flower1983 Bekend lid

Nov 22, 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Gis op dag 12dpo een testje gedaan

Attached Files:

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Wauw gefeliciteerd!!! Supermooie test 💛

7. do27

do27 Actief lid

Mar 6, 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Sluit me hier ook graag aan... In mijn onderSchrift zien jullie wat het traject tot nu toe is geweest, momenteel weten we eigenlijk niet wanneer we weer een poging gaan doen eerst wil ik alles een plekje geven en wie weet dan nog weer een poging, ooit zal het geluk toch wel aan onze zijde zijn??

8. flower1983

flower1983 Bekend lid

Nov 22, 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha dames....mn testen lopen niet echt duidelijk op. Afgelopen maandag dag 14dpo hcg bij de huisarts latwn prikken en die was 23.6....ik hoor van bijna iedereen dat dit slecht is dus van het slechte uit ga.....ben bij de 11 tp ook zwanger geraaakt en had op dag 17dpo 30 hcg...hartje klopte met 6 weken maar met 8 weken gestopt...ik ben bang voor hetzelfde senario....

zie foto voor de testen tot vannochtend

Attached Files:

9. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Moon, jemig meis, wat een traject heb jij ook al achter de rug. Wij willen ook graag adopteren maar we hebben begrepen dat je niet beide trajecten tegelijk mag doen. Hoe doen jullie dat? Stiekem toch beide doen? Ben wel benieuwd (mag ook pb trouwens!) want wij willen ook dolgraag adopteren!

Do, wat heftig ook zeg :( ik hoop dat je het een plekje kan geven, neem in ieder geval je tijd en rust!! Het is allemaal niet niks.

Flower, jemig wat spannend.. dat er iets gaande is, is wel duidelijk maar hopelijk ook 'het echte werk' zeg maar!!! Ik duim zo hard voor je!!!!

Hier afgelopen maandag punctie gehad, 20 follikels aangeprikt, 16 eicellen en 9 bevruchtingen. Zaterdag TP en dan de ellendige wachtweken in. Ik hoop zo op een wonder na al die jaren maar goed, we zullen zien!!

10. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Heb je weer getest flower?

11. flower1983

flower1983 Bekend lid

Nov 22, 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha meis ik had je vannochtend al een berichtje gestuurd maar hij is niet doorgekomen. Wat een mooie eentallen en nu fijn de ww weken in
    ..dat ze maar voorbij vliegen...tja met mij gaat t wel een hcg van 24 op 14dpo is niet goed zegt iedereen maarja ik kan nils andets als afwachten xxx

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Ow, ik heb geen berichtje gezien helaas :( sorry!

Ik ben nog niet in de WW hoor, eerst zaterdag zien te halen en dan hopelijk een TP. Dan pas de WW in :)

Jammer dat je HCG zo laag is :( maar wie weet, ik blijf nog even doorduimen hoor!!! xx

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi allemaal,

Unicornbaby wij deden het indd gewoon allebei. Zolang je niet bij het medisch onderzoek en de Raad komt is er nog niets aan de hand in onze ogen. Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien is er inmiddels een wonder gebeurd... volop in het adoptieproces, 20 april zou de 1e officiele bijeenkomst zijn en ineens ben ik zwanger, nu alweer ruim 10 wk! 2e IUI in privékliniek. Al 3 echo's gehad en alles is goed en het hartje klopt goed. We zijn dolgelukkig, maar het is nog steeds zo onwerkelijk! Na bijna 6jr... Er is dus nog hoop dames, voor iedereen!! Ik gun het jullie ook zo!!

Maar gewoon de beide trajecten naast elkaar doen unicornbaby...wie weet. Ofwel een mooi wondertje van jullie zelf ofwel ene mooi wereldwondertje. Wij staan daar ook nog steeds voor open, maar voor nu mogen we helaas niet door ivm mijn zwschap.

Liefs, Moon

Share This Page