In de keuken, in de gang, in de wc, in de huiskamer, in de badkamer.. Ze zitten echt overal en ze vinden die mierendoosjes blijkbaar alleen maar leuk Wie heeft dé tip? Of is het misschien zo dat de doosjes echt laag moeten staan? Die staan namelijk op het aanrecht enzo zodat Damien er niet bij kan
die mierendoosjes horen zover ik weet op de grond te staan! maar ik begrijp dat dat niet gaat met Damien...
Een plastic fles kapot knippen (door de helft) en daar siroop in doen en een eind van je huis afzetten. Werkte hier altijd prima. En waar je ze niet wilt hebben een streep afwasmiddel voor leggen. Daar willen ze niet overheen.
Ik heb voor de drempels van de voor- en achterdeur en de schuifpui nootmuskaat gestrooid. Ik had er een hard hoofd in, maar ik heb geen mier meer gezien. Bovendien kan het geen kwaad voor Damien.
5euro centen neerleggen heeft hier goed gewerkt, gewoon op de dorpels maar het is misschien wel een beetje gevaarlijk als je een klein mannetje hebt rond lopen... misschien kun je wel goed vast plakken met plakband op de dorpels! Weet alleen niet of het dan nog werkt...
ik had afgelopen dagen wel 100derden mieren en hab 3 lokdoosjes op de grond staan ja me zoon heb 1 keer gepakt goed laten schrikken door te roepen dat mag niet is erg au (hij zag me niet aankomen) dus stond ineens achterhem toen ging die huilen heeft het nooit weer gedaan ja is misschien lullig maar zo leerde hij het wel 5 eurocenten heb der stuk of 10 liggen nix daar lopen ze gewoon over heen
Ik heb mijn doosjes onder de koelkast gezet zodat mijn P) Damian er niet bij kan. Ook heb ik flink wat gekookt water op de plekken gegooid zodat ik zeker wist dat ik t holletje had (geloof me ik ben zwaar druk in de weer geweest..) Heb ook peper op mn aanrecht geprobeerd , oma's tip was dat geloof ik , dat werkte niet. Hier toch al n paar weken mieren vrij , en het was echt net alsof ze een feestje hadden op mn aanrecht. Succes
je moet er achter zien te komen waar ze vandaan komen, en daar mierenpoeder strooien mierenpoeder nemen ze aan hun pootjes mee het nest is en dan gaan ze vanzelf kassiewijlen en bij het spoor wat ze volgen iets verplaatsen dan weten ze de weg niet meer
mijn vader heeft hier ook elk jaar weer vreselijke last van. zij strooien langs randen van het huis mieren spul. en bij de deuren(aan de buitenkant) liggen 5cent muntjes. dit schijnt goed te helpen tegen mieren want die houden niet van koper