kan dat ook al?? Topic nummer zoveel over menstruatie Ik dacht m te krijgen voor het weekend, beetje rood bloed, ook buikpijn, maar na een paar veegjes is het weer over!? Is dit niet een echte ongesteldheid dan?
Ik heb dat een paar weken terug ook gehad. Toen dacht ik dus ook dat het begonnen was maar niks bleek minder waar. Afgelopen zaterdag is het wel echt begonnen.. een heel verschil want ik loop letterlijk leeg :S
Nu ben ik bijna 3 maanden geleden bevallen en nog steeds geen menstruatie. maar vandaag werd ik wakker met erg veel pijn in mijn onderbuik heb heel de ochtend krom gelegen van de pijn ik denk wat gebeurt er nou met mij toen ik na de toilet ging heb ik wat roze afgeveegd en daar bleef het bij en in de middag werd de pijn wel minder maar verder geen bloed of niks. iemand hier ervaring mee wat kan dit zijn is het een beginnende menstruatie????
Hier precies hetzelfde. Afgelopen zondag wat bloed en daarna was het weer over, voelde me ook echt ongesteld. Vooralsnog geen nieuw bloed.