Je bent een mooie meid en volgens mij kan je best veel hebben. Ik heb toch voor kort gekozen, vind t stoer en sexy
Lang. Ik hou sowieso meer van lang en ik vind het korte je wel heel erg volwassen staan in vergelijking met het lange haar. Een beetje te. Leuk kleurtje in je lange haar en dan is het volgens mij heel leuk!
Kort al vind ik dit nog wel mee vallen. Ik denk dat het je stukken volwassener maakt. Ik vind je haar te dun om het lang en los te dragen.
Vind het je allebei mooi staan maarrre... Als ik op vrouwen zou vallen dan wist ik het wel wat een mooie vrouw ben je!
Via alie besteld! Short Blonde Ombre Wigs African American Wig Synthetic Wigs for Black Women Cheap Bob Natural Hair for Women Sale-in Synthetic Wigs from Beauty & Health on Aliexpress.com | Alibaba Group
Bedankt voor het reageren allemaal leuk die reacties. Ik was er al bijna helemaal van overtuigd om mijn haar te knippen. Tot mijn vriend het zag. Hij vond het vreselijk moet zeggen dat de pruik van achter best bol stond, en veel volume gaf. Dat vond ie echt niet mooi en hij is blij dat het een pruik is en ik het niet echt geknipt heb. Ik ga beginnen met mijn haar donkerder verfen. Misschien knip ik het er alsnog af maar stap 1 is een andere haarkleur. Bedankt voor jullie reacties en het stemmen in de poll!
Vind de lange boblijn je beter staan. Maar houd er ook rekening mee dat je eigen haar niet de zelfde dikte heeft als de pruik. Valt en staat dan ook anders. Vind je eigen haar denk ik.mooier in een donkerder blond kleurtje. Nu lijkt het super dun onder in.
Ik vond het korte model ook leuker. Ik denk zelf dat het je nog mooier staat als het nog 10 cm korter is.
Haha ik ben ook een doos! Ik las alleen: wat vind je leuker staan en heb meteen de poll ingevuld op lang haar Maar toen scrollde ik naar beneden en zag ik pas je foto's, dus ik zeg nu kort haar, staat super leuk. Handige manier om een kapsel uit te proberen!
Hahahaha nee hoor, je bent geen doos want ik had precies hetzelfde En vind ook dat kortere je veeeeeeel leuker staan! Maar heb dus per ongeluk op lang gestemd