lang ongesteld en eisprong?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nique, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nique

    nique Actief lid

    27 feb 2006
    197
    1
    0
    Hi,

    Ik ben sinds juni 2004 gestopt met de pil. Sinds nov 2005 proberen we zwanger te worden.
    Nu maak ik me al een tijd zorgen over m'n eisprong enz.
    Sinds het stoppen met de pil heb ik een zeurderig gevoel aan de rechter zijde.
    Dit is de ene maand erger dan de ander maar is wel contant aanwezig. Ben al bij de dokter geweest maar die denkt aan een spastische darm.
    Ben ook in zh geweest voor inwendige echo daar konden ze niets ontdekken en zagen een eitje zitten.
    Mijn ongesteldheid verloopt altijd vervelend. Ben eerst 5 dagen net niet beejte bruin daarna veel buikpijn zere rug en moe, zeer soms overgeven flauwvallen. pas dan breekt mijn bloeding door dit duurt dan nog eens 5 dagen.
    Nu ben ik bang dat ik hierdoor altijd mijn eisprong mis mijn cyclus duurt altijd 28 dagen.
    Ik test al een tijdje om mijn eisprong te constateren maar tot op heden niets. Kan deze dan toch plaats vinden tijdens mijn laatste ongesteldheids dagen?
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Nique,

    ook al duurt jouw cyclus 28 dagen, dat hoeft niet te zeggen dat je eisprong op dag 14 plaatsvindt. We zien grote individuele verschillen. Het kan inderdaad ook later in de cyclus zijn. Als je het graag wilt weten zou je een hele cyclus moeten testen en dan zie je vanzelf wel wanneer de eisprong is.
    Succes met zwanger worden!

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina