Vorige maand moest ik rond de 14e ongesteld worden, tot nog toe is dat niet gebeurd. Wel had ik een week daarna een paar dagen last van bruin slijm, maar geen bloed. Ik heb in die week ook twee kv- testen gedaan en die waren negatief. Ik heb mijn koperspiraal al meer dan een jaar en altijd iedere maand ongesteld. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn, en of dit vaker gebeurt bij een koperspiraal?
Weet niet of het normaal is heb zelf nog niet zo heel lang een koperspiraal en vorige maand was ik overtijd en bleek zwanger werd een miskraam door de koperspiraal ( vruchtje kon zich niet goed nestelen ). De koperspiraal was bij mij verzakt en het enigste wat ik weet is dat je menstruatie alleen maar erger word niet minder. Misschien dat iemand anders jou kan helpen. Succes
Mijn zus heeft ook een koperspiraal en is na het zetten 1 keer ongesteld geweest en daarna niet weer......
Bedankt voor de reacties. Ik hoop toch dat ik alsnog ongesteld wordt, anders maar naar de dokter om te controleren of het spiraaltje nog goed zit.
ik heb ook een koperspiraal gehad de T flex. werd wel ongesteld maar een stuk minder als voorheen. kan me niet herinneren dat het wel eens oversloeg
Normaal gesproken wordt je menstruatie bij een koperspiraal juist (iets) heftiger. Misschien is je baarmoeder een beetje van slag en komt het nog.
Ik ga ook een koperspiraal laten zetten (Mirena krijg ik acne van en ik wil de hormonen van de pil ook niet meer). T flex of gynefix? Ervaringen?