Hoi, Ik ben sinds Thijmen op de creche zit (begin maart) al 5 keer verkouden geweest en heb 2 keer griep gehad. Ben het echt goed zat, maar de dokter zegt dat er niets aan te doen is. Moet weer weerstand opbouwen. Hebben meer mensen hier last van na de bevalling? En heeft iemand misschien tips? Groetjes Rosa
Ik heb het ook gehad. Veel verkouden en onstekingen in m'n holtes. Na ongeveer 9 maanden was mijn weerstand kennelijk weer op orde en had ik er geen last meer van. Pim
Heb ik ook last van gehad. Vanaf eind oktober heb ik al tien keer een fikse griep te pakken gehad. De laatste keer was ik het goed zat en heb een antibioticum kuur gekregen en nu ( even afkloppen) heb ik al een tijdje nergens meer last van.
Veel vitamine C gebruiken! Ik gebruik 2x 100cc per dag. Mijn meisje is ook vaak verkouden door het kdv, en mijn man ook, maarmij blijft het redelijk bespaard..
Ik slik nu wel exta ijzer en vitamine B, maar zal idd ook maar eens multivitamines gaan kopen. Heb ook bloedonderzoek gehad, daar krijg ik straks de uitslag van. Hoop echt dat mijn weerstand snel weer een beetje op orde is. Mijn werkgever begint het ook een beetje vervelend te vinden!
Heb de uitslag gekregen, heb in elk geval flink last van bloedarmoede. Krijg nu morgen de eerste van 3 ijzerinjecties Hopen dat het daarna wat beter gaat. Voor de zwangerschap had ik 2 keer per jaar een verkoudheid en dat was het dan. En ik had nooit griep....