hele slechte weerstand en steeds ziek

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Rosao, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Ik ben sinds Thijmen op de creche zit (begin maart) al 5 keer verkouden geweest en heb 2 keer griep gehad. Ben het echt goed zat, maar de dokter zegt dat er niets aan te doen is. Moet weer weerstand opbouwen.

Hebben meer mensen hier last van na de bevalling? En heeft iemand misschien tips?

Groetjes Rosa

2. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb het ook gehad. Veel verkouden en onstekingen in m'n holtes. Na ongeveer 9 maanden was mijn weerstand kennelijk weer op orde en had ik er geen last meer van.

Pim

3. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Heb ik ook last van gehad. Vanaf eind oktober heb ik al tien keer een fikse griep te pakken gehad. De laatste keer was ik het goed zat en heb een antibioticum kuur gekregen en nu ( even afkloppen) heb ik al een tijdje nergens meer last van.

4. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Veel vitamine C gebruiken!
    Ik gebruik 2x 100cc per dag. Mijn meisje is ook vaak verkouden door het kdv, en mijn man ook, maarmij blijft het redelijk bespaard..

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik slik nu wel exta ijzer en vitamine B, maar zal idd ook maar eens multivitamines gaan kopen.
    Heb ook bloedonderzoek gehad, daar krijg ik straks de uitslag van. Hoop echt dat mijn weerstand snel weer een beetje op orde is. Mijn werkgever begint het ook een beetje vervelend te vinden!

6. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik heb dat al 20 jaar, erg veel verkouden, griep, buikgriep.
    Dus het is niet iets na de bevalling.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Heb de uitslag gekregen, heb in elk geval flink last van bloedarmoede. Krijg nu morgen de eerste van 3 ijzerinjecties :( Hopen dat het daarna wat beter gaat.

Voor de zwangerschap had ik 2 keer per jaar een verkoudheid en dat was het dan. En ik had nooit griep....

Deel Deze Pagina