lang overtijd voordat je een positieve test had

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jootje33, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ja heel herkenbaar!!!
    Wat fijn dat je huisarts een testje wil doen!! Mijn huisarts (ben morgen 5 dagen overtijd) zei alleen maar: tja, over paar dagen nog maar keer testje doen, maar als ie negatief is, is ie negatief.
    Pas 2 tot 3 weken na NOD gaan ze eens kijken of er iets anders aan de hand is!!! :$

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik kom meekletsen, als het mag ... ik heb vanavond, 9 dagen overtijd, weer vet negatief getest. Ik wordt hier zo moedeloos van ... :(

Ik ben nog nooit zo overtijd geweest. Altijd rond de 28 dagen (soms eentje meer, soms eentje minder). En vandaag zitten we op dag 37. De hele week had ik iedere dag ongi krampen, maar er gebeurde helemaal niets. En sinds gistermiddag bijna niets meer. Af en toe eens steek, soms even een klein krampje, af en toe troebele urine (niet altijd dus ...) maar nee hoor ... dikke negatieve testen ...

Knettergek wordt ik hiervan ... :x:x na bijna 7 jaar en 1,5 jaar ziekenhuis wil ik ook eens aan de beurt zijn ...

3. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    welkom suzy meid wat een tijd! Ik vind ook wel dat jij eens aan de beurt mag zijn ;) Ik heb vandaag HCG geprikt. ben benieuwd. Woensdag ff bellen naar de dokter om te kijken of mijn HCG meer is :-D Ik hoop ook zoooo eens zwanger te zijn....

Ik heb mijn nieuwe ronde provera/clomid alweer in huis liggen. Nog niks te bekennen wb ongesteldheid. Ik eveneens krampjes af en toe,maar absoluut geen ongesteldheid te bekennen.

Hoe is het met jullie ?

xxx

4. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels ook alweer overtijd. Ongeveer 2-6 dagen (ik heb een cyclus van 24-28 dagen) en nog geen positieve test gehad, Gisteravond voor het laatst getest.

Ik ga maar uit van een cyclus van 28 dagen en dus 2 dagen overtijd. :( afwachten maar.

5. milagros

milagros Lid

2 nov 2009
    26
    0
    0
    Nederland
    Hier nog één.. Ben 2 dagen overtijd, en rarara.. negatieve test!!!:(
    Heb vorige maand een mk gehad, maar wel na ong 15 dagen mijn eisprong gevoeld, ga er dus vanuit dat ik gewoon oni zou moeten worden.. Niet dus!
    Wat erg vreemd is, is dat mijn zwangerschapskwaaltjes in de week van de mk verdwenen waren en ik deze sinds vorige week weer heel erg heb.:(:(
    Ben benieuwd!! Ik haat dat wachten!!!:x Heel irritant, waarom niet of gewoon ongi, of zwanger en niet ergens tussenin!!!!
    Iemand trouwens ervaring met de teststripjes van babycheck.nl??

Mara, misschien moet je met ochtend urine proberen te testen.. Dan is je urine meer geconcentreerd, dus als je al weinig hCG hebt, heb je dan meer kans op een posi test. Succes!!:)

Deel Deze Pagina