Hallo dames, Heb nu al ruim een week een positieve ovutest.. Heeft iemand dat ook wel eens gehad? Heb vorige maand een MK gehad.. misschien mijn cyclus van slag, maar dan een week positief..? Of kan er iets zijn blijven zitten dat hij positief blijft? Of kan mijn ei niet springen doordat er misschien iets is blijven zitten? Hmmpf.. ben zo onzeker als wat.. lijkt me namelijk érg sterk dat ik nog zwanger ben en dat het dat is wat ie meet... Heb foto van testje in album gezet..
Die ovulatietest die in je album staat is (helaas) niet positief. Een ovulatietest is pas positief als de teststreep precies even donker of zelfs donkerder is dan de controlestrerep en dat is hier niet het geval... Misschien nog even doortesten?
Ja, maar volgens mijn gemiddelde cyclus zou ik vrijdag mijn NOD hebben... is het niet erg laat als ie nu nog moet gaan springen dan?? Of kan dat door de MK komen? Normaal had ik bij mijn ovutesten 2-3 dagen van tevoren licht streepie, dan een dikke streep en weer minder.. Maar zit nu al 10 dagen op deze streep.. ben zo bang dat er iets is blijven zitten.. wanneer moet ik HA evt gaan bellen?