Ik heb even een vraagje een aantal maanden geleden waren we zwanger en ging het bij 9 weken mis. Nu ben ik weer zwanger en krijg ik deze vrijdag een echo alleen dan ben ik nog maar 6 weken en 6 dagen. De verloskundigepraktijk doet de eerste echo hier altijd tussen de 9 en 10 de week. Maar omdat ik eerder een miskraam heb gehad mag ik nu eerder komen. Maar nu is mijn vraag doen ze daarna ook nog echo's of moet ik dan helemaal tot de 20ste week wachten. Want ik ben zo bang dat het hartje misschien nou wel klopt maar dat het misschien met 9 weken weer verkeerd is.
Nee hoor er wordt nog een termijnecho gemaakt rond de 10 wkn en ik zou tussendoor nog om een echo vragen.
Naar mijn weten wordt een termijnecho rond de 12 weken gemaakt. En als je je enorme zorgen maakt, zou ik gewoon om nog een echo vragen hoor.
Ik kreeg met +/- 8 weken een echo om te kijken of het goed was, en met exact 12 weken de termijn echo!
Ik heb er 1 met 7 wkn 5 dgn gehad, daarna met 9 wkn 5 dgn en er staat er nog 1 gepland voor 12 wkn 2 dgn. Geniet van je echo vrijdag!!
ik heb er ook meerdere gehad. 1 met 6+4 en 1 met 9+6 en vandaag termijnecho gehad. Volgens de echoscopiste was het een beetje laat voor een termijn echo want met 13wkn was het moeilijk op te meten...het was niet betrouwbaar genoeg. Nou alles klopte en ik heb mijn frummel nog een keer gezien!! Nu helaas wel 7 weken wachten....
Bedankt voor de reacties. Ik hoop dat ik ook meerdere echo's krijg en anders net zoals jullie zeggen er zelf naar vragen. Want anders duurt het wel heel lang voor ik de volgende krijg.