Dames, Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd hoe jullie oudejaarsavond gaan vieren met je baby/dreumes. Halen jullie de kleine uit bed? Of juist niet. Mijn zoontje gaat (probeer ik) om de normale tijd naar zijn bedje toe en even voor 12 gaan we hem eruit halen om even vuurwerk te kijken en zo. En dan kijken of hij nog naar bedje wil . Dus hoe vieren jullie het?
Die van ons blijft lekker slapen. Vind hem nog te klein ook maar iets van het vuurwerk mee te krijgen. HIj wordt alleen maar chagarijnig als we hem wakker maken. Vuurwerk kijken komt over een paar jaar wel.
Worden die kleintjes dan niet wakker door het vuurwerk? Hier ben ik zo bang voor. Dat hij wakker schrikt!
Wij laten Björn ook lekker slapen. Als hij zelf wakker wordt is het prima, maar we gaan hem er niet voor wakker maken. Hij heeft nog jaren voor zich dat hij ervan kan genieten
Hier net zo, als hij slaapt, slaapt ie! Gewoon normale tijd naar bed en geen bijzonderheden verder voor de kleine man. De Kerst is al druk genoeg geweest! Mocht ie onverhoopt wakker worden van het vuurwerk, dan laat ik hem eventjes kijken uit het raam, maar ik hoop dat ie gewoon lekker doorknort... Over een paar jaar kan het altijd nog, vuurwerk kijken! Manlief gaat wel een paar kleine siervuurwerkjes in de tuin afsteken als het donker wordt, zodat hij die van achter het raam kan zien.
Ik zit ook nog steeds te dubben wat we gaan doen. Mijn zoontje is meestal om 6.00 uur al wakker 's ochtends soms zelfs nog eerder, dus als we hem niet wakker wordt het waarschijnlijk een korte nacht voor ons. Als we hem er wel uit halen is het maar afwachten hoe hij slaapt en of hij langer gaat slapen. Vorig jaar was hij zelf wakker geworden.
Hopelijk slaapt Zoë door, ben zo bang dat ze anders niet meer gaat slapen haha. Ach ja, ik zie het allemaal wel.
ik ga ze echt niet wakker maken.. zou er zelf ook niet heel gelukkig mee zijn wanneer ik lekker lag te pitten en ik word eruit gehaald midden in mijn slaap haha. Wil het nachtritme niet verstoren.
Wij laten ze gewoon slapen, afgelopen 2 jaar hebben ze gewoon door het vuurwerk heen geslapen. Wel halen we wat vuurwerk maar dat steken we dus eerder af zodat de jongens toch nog wat zien. Als ze al wakker worden mogen ze uiteraard even kijken
Vorig jaar werd Thirza zelf wakker en heeft ze dus een uurtje bij ons op de bank gezeten en gekeken naar het vuurwerk enzo, totdat dat allemaal weer rustig was en ze weer op bed kon. Maar vorig jaar zaten we ook nog midden in de slaapproblemen en werd ze overal wakker van. Dit jaar kijken we het dus gewoon weer aan: wordt ze wakker van het geknal, dan halen we haar lekker naar beneden. Slaapt ze door, dan slaapt ze door. Ik vind het bij zo'n kleintje echt nog de voorkeur hebben om een goeie volle nacht te maken en wij zeiden vanochtend nog tegen elkaar, (mede omdat de kids van mijn man bij hun moeder wel al heel lang de hele avond opblijven, terwijl ze ontzettend slecht tegen weinig slaap kunnen), dat als Thirza op een gegeven moment zelf erover begint dat ze 's nachts vuurwerk wil kijken, we haar tegen die tijd wel even wakker gaan maken voor de jaarwisseling. Zolang ze er zelf niets mee heeft, (en dat mag wat mij betreft nog best een paar jaar duren ), laten we d'r lekker slapen als ze zelf niet wakker wordt
het eerste jaar heeft jelle gewoon door geslapen zo ook met hendrik, vorig jaar werd jelle wakker dus even naar beneden vuurwerk gekeken zo doen we dit jaar weer worden ze wakker dan van bed, en anders lekker door slapen!
hmm, wij twijfelen nog. De eerste 2 keer (8 weken en 1 jaar) heb ik haar laten liggen. Nu is ze 2 en vriendlief vind het leuk om dr wakker te maken om samen te kijken. Ik heb zoiets van, laat dr lekker liggen, mocht ze onverhoopt toch wakker worden kunnen we haar er altijd nog uithalen. We willen iig voor ze naar bed gaat wat vuurwerk (sterretjes en siervuurwerk) afsteken.
hier laat ik haar gewoon slapen vind het onzin om haar uit haar bedje te halen om naar vuurwerk te kijken ze snapt er toch geen zak van... als ze wakker word dan kijk ik even met haar uit het raam zodat ze ziet waar het geluid vandaan komt en dan weer terug naar bed ( hoop ik )
Ik heb de mijne op hun 2e O&N ook wakker gemaakt volgens mij dus denk bij mijn zoon ook. Slapen zal hij toch niet doen, hij valt nl in slaap op de bank en daarna in mijn bed maar ik ga natuurlijk niet vroeg naar bed haha Ik denk dat ie van zichzelf al wakker zal worden.
ik laat ze lekker liggen tenzij ze zelf wakker worden dan haal ik ze eruit tot nu toe is valentijn nog nooit wakker geworden daarvan ben benieuwd hoe het deze keer verloopt!
Als mijn zoontje wakker word mag hij eruit en anders laat ik hem lekker slapen. Mijn dochtertje is er ieder jaar uit geweest. Het is hier zo`n herrie altijd dat ze wakker werd. Dus waarschijnlijk word mijn zoontje ook wel wakker.
Ik laat hem gewoon liggen. Hij zal vast wel wakker worden, als hij niet al wakker is (slaapt sinds een paar dagen s´avonds en s´nachts nog maar amper).
Mijn oudste is ruim 3 jaar, dus die mag eruit. Onze kleine meid slaapt natuurlijk lekker door! (hopelijk )
IK laat Ayla lekker liggen (ervan uitgaande dat ze er doorheen slaapt), ze snapt er toch nog geen kont van.