Hey allemaal, Ik maak me zorgen over de ontlasting van mijn zoontje van 13maanden, het is al sinds begin december heel dun zo dun dat hij paar keer per week onder de douche wordt afgespoeld...ik heb pampers 4+ (aan de maat ligt het niet) het verschilt tussen de 2 tot max 4 keer per dag (soms 3 keer in 1 uur) het is geen water!!! En het heeft een hele viese doordringende geur (heb dit bij de 1e nog nooit gehad) Omdat we eerst dachten, hij moet nog 1 kiesje, misschien dat het daar vandaan komt maar ik vind dat het nu te lang duurt wij zijn net verhuist naar Duitsland vandaar dat ik hier mijn berichtje plaats anders was ik al wel naar het cb geweest, maar hebben jullie misschien een idee wat het kan zijn..... er komen wel veel allergieën voor maar wel wel 12 mnd bv gegeven alvast bedankt' groetjes Ramona
Hey meid, Wij hebben er sinds deze week ook last van! Wel weet ik veel hoeveel poepbroeken op een dag. Mijn man zei al jullie poepen ons arm.. Maar idd bij onze meiden stinkt het ook heel erg... Volgens mij heerst er wel een buikgriep maar al vanaf begin december is wel erg lang ik zou even langs de huisarts gaan als ik jullie was... Heel veel sterkte met de poepluiers!!