hallo ik ben 23 weken zwanger ik heb al een tijdje elke x een zenuwachtig gevoel in me buik , is dat normaal? of heb iemand van jullie er ook last van? normaal had ik het alleen bij examen ofzo maar nu aantal x per dag! iemand ervaring mee? heb ook nog steeds kramp en steken naar me vagina , kom dat ook iemand bekend voor? ben er erg onzeker door!!
als je onzkr bent moet je even je vk opbellen en vragen of je het hartje mag horen. vaak in die periode doen ze daar echt niet moeilijk over. succes.
dankjewel voor jullie reactie ik ben tussen de controles door al 2 x geweest. dus vind het lastig om dan weer te bellen. vlede week is de vk wel geweest had zoveel pijn toen dachten ze dat ik weeen had maar gelukkig alleen gespannen buik en verder alles goed. ukkie doet het prima alleen zelf veel kramp en steken in me buik en onderbuik en steken vagina en een harde rand ook elke x of harde buiken maja dat ik het gene wat mij zo onzeker maakt .. dan voel ik hem trappen denk ik oja gaat nog goed maja elke dag die onzekerheid word er zelf niet vrolijker van.