Ik zou mijn kind ook niet voor de keus stellen, dat bedoelde ik er niet mee. Ik denk ook niet dat haar ouders haar zullen laten vallen. Ik denk dat ze het zo erg vinden dat ze uit wanhoop niet meer weten wat ze moeten doen. Een kind kun je niet alles zelf laten ondervinden, vind dat je als ouders wel het recht hebt om het eea te verbieden en het kind te laten weten dat je er niet achter staat. Ik ben van mening dat als je een kind alles zelf laat ondervinden, ze teveel fouten gaat maken die niet meer terug te draaien zijn en ze daar heel veel spijt van krijgt terwijl het met goede begeleiding voorkomen had kunnen worden, waar je kind je later dankbaar voor zal zijn. Ik ben ervan overtuigd dat haar ouders veel van haar houden en haar een beter leven gunnen dat een minnares. Ze hadden het idd wel wat beter kunnen aanpakken. En ik ben trouwens ook erg tegen meiden die eraan meewerken om een gezin kapot te maken.....
jammer, vind je het gek dat je niemand meer gelooft, hoe geloofwaardig het ook overkomt... haar laatst activiteit was 15/2... ach ze is het vast vergeten, laatst was er ook iemand, die was haar hele topic vergeten en was wel andere opgestart.
maar over die leeftijden vind ik niet kloppen, het maakt niet uit als de klik er maar is!!!! mijn menneke is ook 20jaar ouder... niet te zien en niet merken... ja ze hebben meer levenservaring alleen maar makkelijk! maar bij ons gaat dat wel degelijk heel goed.. word ook geregeld over ons als stel gezegd!! maar ik was ook benieuwd naar de afloop maar ze zal vast wat anders aan haar kop hebben dan zp...
ik vind familie is erg belangrijk maar ook raar dat ze je laten kiezen .. ze horen achter je te staan toch .. en ja .. ik denk ook hij kan het allemaal ook bij jou aan doen .. en familie is het belangrijkte en als jij 30 bent is hij 50 geweest ... ! maar doe wat jij wil!! dat is het belangrijkste