Hm. Kan ik je ook niet aan kleding helpen, sorry. sta je open voor buiten ehvn? Onder de rook van... Want dan houd ik mn oren open Werk jij nu soms op de r.n.g.r.f? Gaaf dat je een fulltime job hebt gevonden. Je gaat het wel redden. Het is denk ik vooral zaak om de vaste lasten naar beneden te krijgen. Tips van andere single moms kunnen misschien helpen? ik neem mijn petje voor je af!!
Ik weet niet of het al benoemd is, is het geen goed plan om eens te kijken naar een gastouder. Hoor in mijn omgeving dat dat behoorlijk kan verschillen in kosten.
@taliaa: nee daar werk ik niet haha, maar krijgen wel veel leerlingen van die school bij ons! Dat valt nl wel onder speciaal onderwijs, en ik werk op een reguliere VO school (al is er soms weinig reguliers aan moet ik zeggen!) Omdat ik nu een jaarcontract heb, krijg ik eind deze maand/ begin volgende maand te horen of ik mag blijven. Als ik weg moet heb ik sowieso een groot probleem want dan kan ik hier niet blijven wonen....tenzij ik een nieuwe baan vind, maar in het onderwijs is dat al jaren een drama...deze baan heb ik destijds ook heel veel geluk bij gehad! Onder de rook van.... mag ook wel maar liefst Eindhoven zelf, omdat Lucas hier op het kdv zit, ik hem al ingeschreven heb op de basisschool hier (dat moet hier al zo vroeg) en ik nu redelijk in de buurt van mijn werk en mijn ouders woon.... Mijn vaste lasten zijn: zorgkosten, gas, water, licht, telefoon (heb alleen mobiel, geen vaste lijn), kdv, huur, verzekering, auto, tv/internet, lease ketel, uitvaartverzekering....
Misschien kijken of alles goedkoper kan? Op independer.nl ? Heb ik toen iok gedaan toen ik inene alleen met luc ging wonen!
He Bah zeg. Ik dacht dat je niet zo lang geleden een mooi nieuw huis hadden gekocht samen met je wederhelft.. Of heb ik nu totaal de verkeerde voor me?
Pfft. Tja. Moeilijk hoor... t is gewoon rot. Je verdient heel mooi, daar is geen winst op te halen. betaal je je niet scheel aan gwl?dat zijn eerlijke bedragen? en je kot? Dat klopt ook? Succes hoor!!
Ik heb kleding liggen maat 92 en al wat spul in maat 104. 98 zit de jongste nu net in. Pb me je adres even, dan stuur ik je een pakket toe.