Hallo! Na lang wikken en wegen hebben we vorige week besloten ons huis te verkopen! Vandaag komt de fotograaf langs om foto's te maken....dat maakt het wel ECHT! Dus nu snel alles opruimen en met de kinderen naar balorig.......
Heel spannend! Succes met de verkoop. Hopelijk hebben jullie net zo snel geluk als wij 2 jaar terug. Binnen 6 weken ons appartement verkocht.
Spannend! Heb jij trouwens alles laten staan / hangen? Mijn collegaatje had heel veel spullen weggehaald. Dat zie ik mezelf niet zo snel doen... (wij denken er ook over om ons huis te koop te zetten).
Spannend! Wij hebben recentelijk ons huis verkocht, maar hadden op foto's gewoon alles laten staan. Begreep dat dit in deze tijd beter is omdat er veel huizen leeg staan. We hebben ons huis trouwens binnen een maand verkocht (zeeeeeeeer onverwacht in deze tijd!)
Wat hebben jullie laten staan? Ons werd verteld dat het aanrecht leeg moest, geen foto's zichtbaar, toilet artikelen weghalen...... Foto's krijgen we waarschijnlijk maandag te zien. Ik hoop op een vlotte verkoop!
Je hoeft als koper ook geen foto's en tandenborstels van de verkopers te zien. Dat staat echt slordig. Persoonlijke spullen weg halen en leegstand zijn twee heel verschillende dingen. Wij hadden ook alle persoonlijke spullen weggehaald. Een koper kan zich beter indenken dat hij daar zelf woont als er geen groot canvas van jouw kinderen boven de bank hangt.
Ja, foto's zal ik wel weg halen. Maar ik heb bijv. in de woonkamer een keukentje voor mijn dochter staan, een speelgoedkist, mand van dw hond... Haal je dat ook weg?
Ik heb geen ervaring met het verkopen van een huis maar ik zou dat wel doen. Toen wij huizen gingen kijken ben je sneller geneigd om te zeggen daar ga ik kijken als het opgeruimd eruit ziet. Als je je hondenmand, speelgoed e.d. Weghaald oogt dat een stuk verzorgder en ruimtelijker dan dat je het laat staan.
Zeker weghalen, zijn ook een soort persoonlijke spullen. Vooral de hondenmand zou ik als kijker moeite mee hebben. Een speelgoed keukentje weghalen zorgt voor meer ruimte in de keuken.
Ik had er vanmorgen nog met vl over, maar we twijfelen toch sterk of we wel willen verhuizen Dus het hele foto's maken gebeuren is hier voorlopig nog niet aan de orde