Vandaag komen ze foto's maken

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo!

Na lang wikken en wegen hebben we vorige week besloten ons huis te verkopen!

Vandaag komt de fotograaf langs om foto's te maken....dat maakt het wel ECHT!

Dus nu snel alles opruimen en met de kinderen naar balorig.......

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Spannend...

Succes met de verkoop.

3. Koon

Koon Niet meer actief

Heel spannend! Succes met de verkoop.
    Hopelijk hebben jullie net zo snel geluk als wij 2 jaar terug. Binnen 6 weken ons appartement verkocht.

4. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Spannend! Heb jij trouwens alles laten staan / hangen? Mijn collegaatje had heel veel spullen weggehaald. Dat zie ik mezelf niet zo snel doen... (wij denken er ook over om ons huis te koop te zetten).

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Succes!!!

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Zo goed als alles weggehaald.

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Spannend! Wij hebben recentelijk ons huis verkocht, maar hadden op foto's gewoon alles laten staan. Begreep dat dit in deze tijd beter is omdat er veel huizen leeg staan. We hebben ons huis trouwens binnen een maand verkocht ;) (zeeeeeeeer onverwacht in deze tijd!)

8. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend! Succes! :D

9. Tamaraliza

Hmm... Ok. Ik denk dat ik ook (zo goed als) alles laat staan... Hoe zijn de foto's geworden?

10. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wat hebben jullie laten staan?

Ons werd verteld dat het aanrecht leeg moest, geen foto's zichtbaar, toilet artikelen weghalen......

Foto's krijgen we waarschijnlijk maandag te zien. Ik hoop op een vlotte verkoop!

11. Koon

Koon Niet meer actief

Je hoeft als koper ook geen foto's en tandenborstels van de verkopers te zien.
    Dat staat echt slordig.

Persoonlijke spullen weg halen en leegstand zijn twee heel verschillende dingen.

Wij hadden ook alle persoonlijke spullen weggehaald. Een koper kan zich beter indenken dat hij daar zelf woont als er geen groot canvas van jouw kinderen boven de bank hangt.

12. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dat vind ik dus ook. Misschien begreep ik de vraag van Tamaraliza verkeerd:)

13. Tamaraliza

Ja, foto's zal ik wel weg halen. Maar ik heb bijv. in de woonkamer een keukentje voor mijn dochter staan, een speelgoedkist, mand van dw hond... Haal je dat ook weg?

14. minon

minon Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met het verkopen van een huis maar ik zou dat wel doen. Toen wij huizen gingen kijken ben je sneller geneigd om te zeggen daar ga ik kijken als het opgeruimd eruit ziet. Als je je hondenmand, speelgoed e.d. Weghaald oogt dat een stuk verzorgder en ruimtelijker dan dat je het laat staan.

15. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36

Zeker weghalen, zijn ook een soort persoonlijke spullen. Vooral de hondenmand zou ik als kijker moeite mee hebben. Een speelgoed keukentje weghalen zorgt voor meer ruimte in de keuken.

16. Tamaraliza

Ik had er vanmorgen nog met vl over, maar we twijfelen toch sterk of we wel willen verhuizen ;)
    Dus het hele foto's maken gebeuren is hier voorlopig nog niet aan de orde :)

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    succes met de verkoop van je huis!

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.072
    3.863
    113
    Ja, dat heb ik allemaal weggehaald. Of gewoon even uit het zicht getild samen met de fotograaf.

Deel Deze Pagina